پیام خوزستان

آخرين مطالب

امام جمعه اهواز:

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را سرخورده و مایوس کرد سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تجلیل از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور عظیم و شگفتی آفرین دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی در راس آنان امریکا را سرخورده و مایوس و دوستان انقلاب را شاد کرد.
به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: ملت مومن و بصیر ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی ، به کوری چشم دشمنان نشان دادند در مقاطع حساس و سرنوشت ساز همچون راهپیمایی 22 بهمن در صحنه هستند و از کلیت نظام اسلامی و ولایت فقیه تا سر حد جان حمایت می کنند و یک قدم هم از مواضع اصولی ، اسلامی و انقلابی خود کوتاه نمی آیند و عقب نشینی نمی کنند.
وی با بیان اینکه این راهپیمایی دشمن شکن و وحدت بخش ، دشمنان را منفعل و خواب تعبیر نشدنی نابودی انقلاب اسلامی در چهلمین سال آن را مخدوش کرد افزود:حضور میلیونی ملت مومن ایران در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را به هم ریخت و آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به یاس و نومیدی تبدیل کرد.
وی گفت: حماسه راهپیمایی 22 بهمن اثرش را در سطح دنیا گذاشته است.
** دشمن می خواهد امید را از ملت ایران بگیرد
خطیب جمعه اهواز با اشاره به توطئه های دشمنان برای به بن بست کشاندن انقلاب اسلامی در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن می خواهد امید را از ملت ایران و جوانان برومند آن بگیرند ولی این راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور جوانان و نسل چهارم انقلاب نشان داد ملت ایران امیدوار به آینده است و با امید، به حیات بابرکت خود ادامه می دهد.
وی با بیان اینکه اگر امید نباشد هیچ مادری به طفل خود شیر نمی دهد و هیچ باغبانی نهالی نخواهد کاشت افزود: به برکت امید به آینده است که نهال انقلاب اسلامی به درختی تناور تبدیل شده است و هر روز قدرتمندتر و باصلابت تر از قبل به حرکت امیدآفرین خود ادامه می دهد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این منشور مهم نقشه راه حرکت انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.
** تشکیل دولت ائتلافی در لبنان یک پیروزی برای حزب الله بود
خطیب جمعه اهواز تشکیل دولت ائتلافی در لبنان را یک پیروزی برای حزب الله و شکستی برای رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای امریکا بود.
وی با اشاره به اینکه دولت ایران از ملت و دولت لبنان و ثبات این کشور حمایت می کند افزود: پیروزی و اقتدار حزب الله و محور مقاومت یک تودهنی به رژیم صهیونیستی که همواره به دنبال بی ثباتی در لبنان است تلقی می شود.
** اجلاس ورشو به هیچ یک از اهداف خود نرسید
امام جمعه اهواز با اشاره به اجلاس شکست خورده "ورشو" که دیروز پنجشنبه پایان یافت گفت: این اجلاس به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود نرسید و عملا" شکست خورد.
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به رجزخوانی جان بولتون مشاور امنیتی کاخ سفید و دیگر مقام های امریکایی در این اجلاس شکست خورده افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی که از متحدان امریکا هستند در این کنفرانس شرکت نکردند که این خود شکستی برای دولتمردان بی خرد امریکا محسوب می شود ضمن آنکه این اجلاس به هیچ یک از اهداف منحوس خود نرسید.
** محکومیت جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان
امام جمعه اهواز جنایت اخیر تروریستی توسط عوامل تکفیری مورد حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای منطقه ای در جاده خاش - زاهدان که منجر به شهادت 27تن از مرزبانان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 12نفر دیگر شد به شدت محکوم کرد.
وی شهادت این مجاهدان اسلام و طلایه داران مرزهای میهن اسلامی را تسلیت گفت و بر مجازات عوامل این جنابت ددمنشانه تاکید کرد.
آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد تروریست های خون شام و بی منطق از این اقدام های کور خود به اهداف خباثت آمیز خود نخواهند رسید.
امام جمعه اهواز به سرنوشت خفت بار و درس آموز صدام ملعون اشاره کرد و گفت: جنایت کاران و تروریست ها از صدام و دیکتاتورها عبرت بگیرند و بدانند سرنوشتی بهتر از آنان نخواهند داشت.
بسیاری از کشورهای جهان و شورای امنیت سازمان ملل متحد این جنایت تروریستی را با شدیدترین لحن محکوم و با بازماندگان شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.
** سر بریدن کودک 6 ساله شیعه عربستانی ، جنایت علیه بشریت بود
امام جمعه اهواز سربریدن کودک 6 ساله شیعه عربستانی به دست یک وهابی درنده خو به جرم شیعه بودن و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) را جنایت علیه بشریت توصیف و آن را محکوم کرد.
وی نادیده گرفتن این جنایت و پرده پوششی سازمان حقوق بشر را غیرقابل قبول خواند و افزود: سعودی های وهابی بدانند یقینا" این جنایت وحشیانه آن هم در برابر مادر این کودک، بی پاسخ نخواهد ماند.
** سفر به انگلیس به دعوت دوستداران انقلاب اسلامی بود
امام جمعه اهواز به سفر هفته گذشته خود به انگلیس و برخی شهرهای این کشور اشاره کرد و گفت: این سفر در چهلمین سال انقلاب اسلامی و بنا به دعوت دوستداران انقلاب اسلامی در این کشور اروپایی بوده است.
وی به نفوذ اسلام در انگلیس در دهه های اخیر در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شمار مسلمانان مقیم این کشور بیش از چهار میلیون نفر است که اغلب آنان تحت تاثیر انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.
آیت الله موسوی جزایری گفت: برخی در فضای مجازی چنین عنوان کردند که برای درمان به این کشور سفر کرده ام که این اساسا" دروغ بود.
وی در عین حال گفت: برخی مدارک پزشکی که همراهم بود را به یک پزشک دادیم و در نهایت نظرات پزشکان ایرانی مورد تایید قرار گرفت البته برخی توصیه ها نیز برای بهبودی بیماری ام داده شد.
امام جمعه اهواز به مسئولیت سنگین نمایندگی ولی فقیه در استان و رسیدگی به مشکلات مردم به عنوان یک تکلیف شرعی و خدمتگزاری اشاره کرد و گفت: روحانیت با رویی باز خدمتگزار مردم خواهد بود و درهای خانه روحانیت بر روی احاد مردم به خصوص محرومان باز است.
امام جمعه اهواز در خطبه نخست نماز جمعه ، قرار گرفتن در مسیر" صراط مستقیم" را در گرو تقوای الهی توصیف کرد و افزود: تقواپیشگی انسان مومن را از خطرات و مشکلات نجات می دهد.
6065/6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/108197/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چهارمین گل فراز مقابل استقلال و حسینی!

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)