پیام خوزستان

آخرين مطالب

آیینهای عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای خوزستان برگزار شد سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز- آیینهای عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرها و روستاهای مختلف استان خوزستان برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های این هفته به تبیین مسایل روز کشورو جهان اسلام پرداختند.
حضور تماشایی مردم در 22 بهمن جلوه ای از شکست های آمریکا بود
امام جمعه دزفول با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از شکست های 40 سال اخیر آمریکا در مقابل ملت ایران بود.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: قدرتمند ترین سلاح جمهوری اسلامی اراده، ایمان و حضور مردم است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بازدارنده است، اظهار داشت: پیروزی ملت ایران نتیجه صبر، استقامت و پایداری مردم در مقابل مشکلاتی است که دشمنان برای ما بوجود آورده اند.
امام جمعه دزفول با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال باشکوه تر از همیشه برگزار شد، افزود: یکی از پیامدهای این راهپیمایی بزرگ تقویت جمهوریت و قدرت نظام بود.
وی نمایش و مانور قدرت و اتحاد مردم و امیدواری دوستداران داخلی و خارجی انقلاب را از دستاوردهای راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: دوستان انقلاب بعد از 40 سال با دیدن این حضور باشکوه روحیه گرفتند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به زمان شناسی ملت ایران افزود: مردم با وجود مشکلات اقتصادی به صحنه آمدند و ضعف مدیریت ها را به حساب انقلاب نگذاشتند.
وی با بیان اینکه مردم ایران به بلوغ فکری، سیاسی و اجتماعی رسیده اند، گفت: افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدهای دشمن از دستاوردهای 22 بهمن امسال بود و بار دیگر خطای آمریکا را در محاسباتش نشان داد.
امام جمعه دزفول هدف آمریکا را جدا کردن مردم از نظام دانست و افزود: مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دادند و سنگ تمام گذاشتند اکنون نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند.
وی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در تمام نقاط کشور با وجود تهدیدهای دشمنان با حضور پیر و و جوان برگزار شد و رسانه های غرب پس از برگزاری راهپیمایی، نسبت به شکست سیاست های آمریکا علیه ایران اعتراف کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به بیان نقشه راه انقلاب و کشور توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: حضرت آقا از انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای زنده، با اراده و دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش یاد کردند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام افزود: دهه های آینده دهه های جوانان است و آنها باید شعار "ما می توانیم" را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی تحریم های دشمنان را منشا برکات زیادی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب جوانان را به معنویت، اخلاق، مبارزه با فساد و عزت ملی توصیه کرد.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به اجلاسیه ضد ایرانی ورشو اظهار داشت: این اجلاسیه شکست دیگری برای آمریکا در امور بین الملل بود.
وی با بیان اینکه دوسوم منافقان حاضر در این اجلاسیه، ایرانی نبودند، افزود: تعداد زیادی از کشورها از شرکت در این اجلاسیه انصراف دادند و تعداد زیادی در سطح مسئولان رده پایین شرکت کردند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به شهادت مظلومانه کودک 6 ساله شیعه عربستانی اظهار داشت: شهادت این کودک به جرم صلوات فرستادن مادرش توسط یک فرد وهابی سند مظلومیت شیعه است.
وی افزود: مجامع مدعی حقوق بشر در قبال این اقدام فجیع نیز سکوت کردند.
امام جمعه دزفول با اشاره به عملیات تروریستی علیه پاسداران ایران اسلامی در خاش گفت: دشمنان انقلاب نتوانستند عظمت و بزرگی 22 بهمن را تحمل کنند و دست به انجام این عملیات زدند.
وی با بیان اینکه این اقدام تروریستی توسط جیره خواران استکبار انجام شد، افزود: رزمندگان اسلام از بانیان این عملیات تروریستی انتقام سختی خواهند گرفت.
حجت الاسلام قاضی دزفولی خواستار توجه جدی مسئولان به پل باستانی دزفول شد و گفت: رهاسازی آب و افزایش دبی رودخانه دز این پل را به مخاطره انداخته و لازم است اقدامات لازم برای حفظ آن انجام شود.
/6002/3022
امام جمعه اندیمشک: سهم ما از اقتصاد دنیا با سازش به دست نمی آید
امام جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های کشور در بخش اقتصادی گفت : سهم ما از اقتصاد دنیا با سازش با دشمنان به دست نمی آید.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: گفتمان اقتصاد مقاومتی راهی برای بهتر زیستن و رسیدن به دستاوردهای بیشتر است.
وی اظهار کرد:این گفتمان به معنای این است که ما کارگر جهان نیستیم و باید با استفاده از توان داخلی و ظرفیت های موجود ، به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.
وی افزود:ما می توانیم قدرتمند و ثروتمند باشیم به شرطی که از علم و فناوری و داشته های خود به نحو شایسته بهره ببریم.
امام جمعه اندیمشک بیان کرد:تاکید رهبر معظم انقلاب ، توجه به جوانان و اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرند.
وی گفت:در برخی حوزه های مدیریتی هنوز به جوانان اجازه عرض اندام داده نشده است که باید با اعتماد بیشتر به نسل جوان و نخبگان جوان این فرصت برای آنها فراهم شود.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه گفت:مردم در این راهپیمایی سنگ تمام گذاشته و بار دیگر به دشمن ثابت کردند پای اهداف و آرمان های انقلاب هستند.
حجت الاسلام حسینی نوری افزود:ما سختی ها را پشت سر گذاشته ایم و امروز انقلاب اسلامی در سطح جهان به جایگاه ارزنده ای دست پیدا کرده است.
وی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت:این بیانیه مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفت و فصل جدیدی در زندگی انقلاب اسلامی ایران به وجود خواهد آورد.
وی خاطرنشان کرد:بایدها و نبایدهای این بیانیه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
7281/6002
امام جمعه خرمشهر: مسئولان نظام خالصانه به مردم خدمت کنند
امام جمعه خرمشهر گفت: مسئولان نظام با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی خالصانه به مردم خدمت کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: مسئولان بیایید در این دهه پنجاه ساله خالصانه به مردم خدمت کنیم و تمام داشته های خود را در طبق اخلاق قرار دهیم.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و در تمام این دوران اگر دلزدگی احساس می شود نسبت به برخی رفتارهای مسئولان نظام است که باید به چارچوب انقلاب برگردند و هر کجا شعارهای انقلاب اسلامی را برجسته کردیم آنجا باید در تمام زمینه ها موفق عمل کنند.
وی گفت: در سایه برجام چیزی حاصل نظام نشد هنوز با کمال تاسف برخی از مسئولان نظام اصرار دارند که این برنامه شکست خورده را به رخ ملت ایران اسلامی بکشند این درحالی است تحریم بر تحریم اضافه شده است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حق هدایت و پیشگامی را برای این امت خواسته است، گفت: انقلاب اسلامی اگر تاکنون راه سخت را با سرافرازی طی کرده به عنایت رهبری حکیمانه و هوشمندانه بوده است.
امام جمعه خرمشهر با اشاره به راهیپمایی روز 22 بهمن در سراسر کشور گفت: به رغم شرایط آب و هوایی به خصوص در مناطقی که برف سنگین داشته است اما مردم عمدتا جوانان و خانواده معظم شهدا همچنان در صحنه سیاسی حضور یافتند.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: حضور مردم را در صحنه های سیاسی پیامی است برای مسئولان نظام جهت ساده زیستی و توجه به مسایل و مشکلات مردم به خصوص اقشار محروم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
7100/6002
بالاترین سلاح حمایت مردمی است
امام جمعه موقت شوش گفت: بالاترین سلاح کشور حمایت مردمی است ،مردم خودشان انقلاب را بوجود آوردند و خودشان هم حافظ این انقلاب ،نظام ورهبری هستند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر شوش از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: به رغم تمام تبلیغات دشمنان نظام و با وجود مشکلات داخلی کشور و فضاسازی های استکبار جهانی ملت ولایتمدار ایران بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن هم به ندای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و هم به وظیفه خود عمل کردند.
وی با اشاره به تلاش همه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور، اضافه کرد: اکنون نوبت مسئولان است که به وظیفه خود عمل کرده و مشکل اقتصادی مردم را برطرف کنند.
خطیب جمعه شوش یادآور شد: مردم ثابت کردند به رغم کوتاهی و کم کاری، حساب نظام و انقلاب و رهبری جدای از برخی مسئولان کم کار است و ملت پای نظام دینی ایستاده اند.
وی ادامه داد: آنچه بعد از راهپیمایی 22 بهمن توقع می رود، برداشتن قدم های بلندتر از سوی مسئولان برای حل مشکلات کشور بخصوص مشکلات اقتصادی است؛ حداقل کاری که می توانند انجام دهند تشدید نظارت بر بازار است.
حجت الاسلام عفری تصریح کرد: مردم از گرانفروشی و احتکار گله دارند و از ضعف نظارت ناراحت هستند؛ گرچه کسبه متدین فراوان داریم اما مسوولان باید گرانفروشان و بی انصاف ها را به مردم معرفی و برخورد جدی کنند.
وی گفت: مسولین به فکر گرانی درسطح شهرستان باشند،مبارزه بافساد وعدالت رادرکشور نیازدارندمسولان شهرستان باتشکیل یک گروه نظارت بیشتری برگرانی وبازارشهرستان داشته باشید .
امام جمعه موقت شوش همچنین با تسلیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، افزود: شهادت مظلومانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه هفته جاری اوج زبونی استکبار را نشان می دهد.
7280 /6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/108198/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

بی حجابی زیبنده آبادان نیست

پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

حمزه خلیلی، معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟

عکس| نکو با قلب آبی روی سکوهای آزادی

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه

تجمع اروندی ها در حمایت از پاسخ به جنایات صهیونیست + فیلم

جیمز باند جدید در کنار مارگو رابی/ مامور 007 را هوش مصنوعی انتخاب کرد

رئیسی: روحیه مقاومت مردم غزه را سرپا نگاه داشته است

مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

اعلام حمایت عشایر شوش از دلاورمردی‌های سپاه

حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»

اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه

ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ

پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر

یک بمب‌افکن میکرومقیاس برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد

فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟/ بابایی: می‌خواهند توپ دستمزد را به زمین قوای دیگری بیندازند و مجلس را با جامعه کارگری درگیر کنند

نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود

سقوط جرثقیل در اسکله پتروشیمی رازی و جان باختن 2 کارگر

حضور مردم اهواز در راهپیمایی جمعه‌های خشم

ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟

عملیات وعده صادق پاسخی به شرارت های رژیم اشغالگر قدس بود

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین

دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟

حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق

عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال

برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع

آموزش‌ مهارتی به بیش از 13 هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان

خطیب نماز جمعه تهران: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود | این عملیات از نظر  مقیاس در حد فتح خرمشهر بود

بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!

راهپیمایی مردم یزد در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

تداوم پایداری جو در خوزستان

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان

شناسایی بازار‌های جهانی برای صادرات آبزیان از خوزستان

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر پس از گلزنی به نفت آبادان + فیلم

اطلاعیه قطع گاز در قلعه چنان

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی

پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان