پیام خوزستان

آخرين مطالب

فرمانده انتظامی دزفول تاکید کرد:

برخورد قاطعانه پلیس دزفول با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخرسال سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - دزفول- فرمانده انتظامی دزفول با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در مراسم چهارشنبه سوری توسط مردم، از برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت در این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ حسین عیدی شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای توصیه‌های پلیسی چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروز، اظهار کرد: پلیس جامعه محور است و همواره تلاش دارد با همکاری رسانه‌ها با ارائه هشدارهای پلیسی و اهتمام به مقوله پیشگیری در راستای افزایش آگاهی‌های عمومی مردم و مشارکت آنها در موضوع امنیت گام بردارد.
وی مقابله با ناهنجاری‌ها و کج روی‌ها را از اهداف پلیس در دزفول برشمرد و افزود: هرساله در چهارشنبه آخر سال عده‌ای به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه با اخلال در نظم عمومی موجب بروز حوادث ناگوار می‌شوند؛ پلیس مخالف شادی و تفریح مردم نیست اما این شادی باید کنترل شده و در چهارچوب هنجارهای جامعه و حفظ مسائل امنیتی باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول نقش رسانه‌ها در آگاهی مردم برای برگزاری یک چهارشنبه سوری سالم را بسیار مؤثر دانست و گفت: چهارشنبه سوری باید همراه با آرامش باشد و در این زمینه آموزش و پرورش و رسانه‌ها با ابزارهایی که در دست دارند می‌توانند خانواده‌ها و مردم را آگاه کنند ضمن اینکه نیروی انتظامی دزفول نیز با برنامه‌های مختلف سعی در کنترل این پدیده اجتماعی دارد.
سرهنگ عیدی با بیان اینکه بیشترین قربانی حوادث چهارشنبه سوری کودکان و نوجوانان هستند، گفت: خانواده‌ها در این چندروزه منتهی به چهارشنبه سوری رفت و آمد فرزندان خود را کنترل کنند.
وی از برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه سوری دزفول خبر داد و تاکید کرد: همچنین با فروشگاه‌هایی که اقدام به انبار کردن و توزیع مواد محترقه دست ساز و غیرقانونی می‌کنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و ضمن معرفی این افراد به مقام قضائی، فروشگاه و مغازه آنها نیز پلمب خواهد شد.
فرمانده انتظامی دزفول در ادامه شعار ناجا برای نوروز 98 را نشاط بهاری همراه با نظم و قانون عنوان کرد و افزود: شعار مذکور نشان دهنده این است که شادی و نشاط همراه با قانون مداری خواهد بود و اگر قانون رعایت نشود منجر به ناامنی و بی نظمی در جامعه می‌شود.
سرهنگ عیدی از شهروندان و مسافران نوروزی خواست نسبت به رعایت قوانین شهری و جامعه اهتمام ورزند و ادامه داد: شهروندان زمان سفر نوروزی خود را به همه اطلاع ندهند و سعی کنند در روزهایی که سفر هستند یک فرد آشنا و مورد اعتماد را مسئول مراقبت از منزل خود قرار دهند ضمن اینکه در هنگام خروج از منزل و عزیمت به سفر موارد ایمنی منزل را چک کرده و تمامی درزها و قسمت‌هایی که ممکن است سارقان از آنها به منزل ورود کنند را بپوشانند.
وی با تاکید بر لزوم نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر در منازل، خیابان‌ها و فروشگاه‌ها، گفت: شهروندان بهتر است به جای نگهداری از اشیای گران قیمت و جواهرات خود در منزل، آنها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند که در این راستا در 11 بانک دزفول صندوق امانات وجود دارد.
استقرار 3 ایستگاه پلیس در نوروز
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه مردم در ایام نوروز و تمامی ایام تردد و توقف هر خودرو و فرد مشکوک در محله‌ها و اماکن مختلف را به 110 اطلاع دهند، گفت: در ورودی‌های شهرستان با همکاری سپاه ایست‌های بازرسی برقرار شده است.
سرهنگ عیدی عنوان کرد: 3 ایستگاه پلیس در بوستان ساحلی علی کله، کمپ اسکان میهمانان نوروزی و جندی‌شاپور برقرار شده که این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روزی تا پایان ایام تعطیلات نوروز فعال هستند و نیروهای پلیس آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، فتا و معاونت اجتماعی در این ایستگاه‌ها آماده هرگونه خدمت و مشاوره به مردم هستند.
وی از اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این راستا با مخلان نظم و امنیت در اماکن عمومی شهرستان به ویژه افراد بدحجاب و خودروهایی که شیشه دودی دارند، یا اقدام به حرکات خطرناک می‌کنند و یا فاقد پلاک هستند برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به افتتاح دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی دزفول در 22 بهمن ماه، گفت: شهروندان می‌توانند هر هفته دوشنبه از ساعت 10 تا 12 با حضور در این دفتر مستقر در ستاد فرماندهی به صورت رخ به رخ موارد و مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
سرهنگ عیدی همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مخلان نظم و امنیت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود، تمام موارد ناامنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می‌کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی‌دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.
وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم ما را به عنوان مشاورانی صادق بپذیرند، افزود: ناجا در تمام جلوه از جمله مشاوره‌های رایگان اجتماعی، اخلاقی، انتظامی، خدمات ترافیکی، فضای مجازی، اماکن، اطلاعات، گذرنامه و مباحث آسیب شناسی و پیشگیری به مردم خدمات ارائه می‌دهد و لازم است شهروندان در راستای همکاری و جلوگیری از بروز برخی حوادث از این مشاوره‌های رایگان که در تمام پاسگاه‌ها و کلانتری‌های شهرستان ارائه می‌شود، بهره مند شوند.
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه پلیس فتا، آگاهی و سایر بخش‌های نیروی انتظامی شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردم است، تصریح کرد: مردم با افزایش تعامل و همکاری‌های خود و اطلاع رسانی به موقع موارد مشکوک و حساس به 110، می‌توانند در کاهش وقوع جرایم اثرگذار باشند.
سرهنگ عیدی با اشاره به افزایش گشت‌های پیاده‌، موتوری و خودرویی مأموران آگاهی دزفول در راستای افزایش بیش از پیش امنیت مردم، عنوان کرد: لباس‌های 12 نیروی گشتی پلیس شهرستان به دوربین مجهز شده است که این دوربین‌ها اقدام به ضبط تصاویر و فیلم از تمامی اتفاقات و حوادث خواهند کرد.
سرهنگ عیدی از افزایش میزان کشفیات نیروی انتظامی دزفول در زمینه مواد مخدر نسبت به پارسال خبر داد و گفت: در ایام نوروز در راستای مقابله با سرقت‌ها نیروی انتظامی دزفول گشت‌های خودرویی، موتوری و نامحسوس خود را در تمامی محورهای ورودی و خروجی شهرستان، تفرجگاه‌ها، بازار، اماکن خرید و تجاری و هسته مرکزی شهر افزایش خواهد داد تا حافظ امنیت و آرامش مردم در این ایام باشد.
سرهنگ عیدی در پایان با بیان اینکه سارقان از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند، تاکید کرد سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول باتلاقش شبانه روزی و بی وقفه در راستای هدف خود مبنی بر تأمین، حفظ و گسترش امنیت مردم و جامعه حرکت می‌کنند و امیدوار هستیم با اعتماد مردم بتوانیم بیش از گذشته خدمت گزار صادق و پرتلاشی برای مردم و پلیس مقتدر و با صلابتی در راستای مقابله با مخلان نظم و امنیت باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/112406/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

رایزنی دبیر شورای عالی امنیت ملی و الاعرجی با محوریت توافق امنیتی ایران و عراق

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

انرژی هسته‌ای ارزش تحمل این همه فشار را دارد؟

رئیس‌جمهور: امیدواریم توافقات سفر پاکستان با پیگیری مقامات دو طرف سریع‌تر اجرایی شود

واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد

ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد

مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم

لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف

واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)

اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد

افزایش 22 درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم

بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

مهر و موم یک رستوران در شادگان

جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است

ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده

تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه

تعطیلی یک رستوران در شادگان

پاسخ دوقلوهای سریال «پایتخت» به 2 سوال مهم

نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم

خوشمزه‌ترین سوغاتی گرگان از نظر «احمدرضا اسعدی»

تغییر در قوانین جوایز «اسکار»

سیستم بادبان خورشیدی پیشرفته ناسا؛ شاهکار جدید فناوری‌ فضایی!

بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد

ووشوکاران ایرانی رقبای خود را شناختند

داوران معروف UWW محروم شدند؛ برنده کشتی جنجالی عوض نشد

افزایش تعداد شرکت‌های دولتی از 300 به 2هزار!

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کنار بیایند

دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد

ادای احترام رئیس‌جمهور به مقامِ رهبر استقلال پاکستان

اظهارات جدید وزیر کشور درخصوص گشت ارشاد و طرح نور

رئیسی: خطای صهیونیست‌ها در تعرض به خاک ایران چیزی از این رژیم باقی نمی‌گذارد

پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید

واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد

بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟

پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان