پیام خوزستان

آخرين مطالب

امیر دریادار سیاری :

حرکت راهیان نور از مولفه های اصلی قدرت نرم ایران است سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: راهیان نور یکی از مولفه‌های قدرت نرم ایران است که آمادگی ملت برای دفاع از انقلاب را برای دشمن مخابره می کند.
به گزارش ایرنا امیر دریادار حبیب الله سیاری روز شنبه در نشست خبری با رسانه های خوزستان در محل قرارگاه جنوب غرب ارتش اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس صحنه هایی از رشادت و ایثارگری در خوزستان مشاهده شد که تا زنده هستیم از ذهن ما دور نمی شود.
وی افزود: خوزستان برای کشور یک استان استراتژیک و بسیار مهم است که مقاومت و پایداری مردم شریف این استان به انقلاب و ارزشهای ملی ثابت شده است .
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: ارتش ماموریت های سنگینی را عهده دار است که از جمله آن ها می توان به حفظ تمامیت ارضی و حفظ استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
امیر دریادار سیاری تصریح کرد : ارتش با داشتن نیروی زمینی مقتدر، پدافند هوایی و دریایی توانمند و همچنین سازمان های عقیدتی سیاسی و اطلاعاتی، ماموریت های خطیر خود را با سرافرازی پیش می برد.
وی بیان کرد : ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس 50 هزار شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرد و امروز نیز آمادگی لازم برای انجام ماموریت های مختلف در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی دارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتقای این آمادگی نیازمند علم و فناوری پیشرفته است چرا که نمی توانیم بر مبنای تجهیزات قدیم حرکت کنیم و باید در کنار استفاده از تجربیات گذشته از علم روز نیز استفاده کنیم .‌
وی گفت: ارتش امروز در بحث ارتقای آمادگی با بکارگیری جوانان متخصص بالاترین سطح آموزش و تربیت نیرو را دارد و این آمادگی بی شک با بصیرت و ولایت مداری در ارتقای توان رزمی ارتش نیز تاثیرگذار است .
امیر سیاری تصریح کرد : ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب تاکنون در تامین تجهیزات موردنیاز خود تحریم بوده اما با تکیه به توانمندی های داخلی و اجرایی کردن رهنمودهای امام (ره) وتدابیر رهبر معظم انقلاب در بحث تولید در حوزه های زمینی ،دریایی و هوایی روی پای خود ایستاده ایم.
وی بیان کرد : در سال های پیش از انقلاب حتی در بخش زیرساخت ها نیز وابسته بودیم اما اکنون این زیرساخت ها کاملا به دست جوانان داخلی و‌متخصص ساخته می شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: تمامی رزمایش های ارتش در حال حاضر به روز است و توانمندی نظامی بالایی را نشان می دهد.
وی اظهار داشت : امروز توان دفاعی و رزمی ارتش در سطحی است که می تواند مقابل هر تهدیدی واکنش های سریع نشان دهد.
امیر سیاری بیان کرد: در حال حاضر توان بازدارندگی ارتش ارتقا یافته و دشمن اگر جرات تعرضی به خودش بدهد ،جواب پشیمان کننده ای را دریافت می کند.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر علاوه بر آمادگی بالا در جنگ سخت، در بحث جنگ نرم نیز توانمندی بالایی دارد چرا که دشمنان سال ها است جنگ نرم را آغاز کرده و قصد دارند به هر طریق بر ما غلبه کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: با پیش بینی های انجام شده و با ارتقای توان خود در جنگ نرم نیز بی شک دشمنان شکست خواهند خورد.
وی افزود: یکی از مولفه های مهم قدرت نرم بحث راهیان نور است که اکنون از سراسر کشور در سنین مختلف در یادمان ها و مناطق عملیاتی کشورشاهد حضور گسترده کاروان ها هستیم.
امیر سیاری تصریح کرد: با وجود این که سال ها از جنگ تحمیلی می گذرد اما روز به روز شاهد افزایش تعداد زائران راهیان نور هستیم که این از برکت های دوران دفاع مقدس است.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: در اجرایی شدن حرکت بزرگ راهیان نور، ارتش اقدامات ارزشمندی را دراین سال ها انجام داده و با هماهنگی سپاه و بسیج نمایشگاه های فرهنگی و یادمان های مختلفی را به صورت مستقیم اداره می کند.
وی یادآور شد: در سال گذشته 6 میلیون و 800 هزار نفر از یادمان های ارتش در سراسر کشور بازدید کردند که تنها 2 میلیون نفر از پادگان میشداغ در خوزستان حضور یافتند.
وی با بیان این که امروز ناوهای موشک انداز ارتش جمهوری اسلامی پیشرفته تر از گذشته است گفت: تعداد محدودی از کشورهای جهان می توانند به تنهایی ناوشکن بسازند اما ایران به دلیل تحریم موفق شد به تنهایی ناوشکن جماران، دماوند، سهند را ساخته و ناوشکن های دنا و تفتان را نیز در حال ساخت دارد.
امیر سیاری گفت: ارتش امروز ‌در جایگاهی قرار دارد که زیردریایی سبک و نیمه سنگین می سازد و طراح ساخت زیردریایی سنگین را نیز در اختیار دارد.
وی ادامه داد: در کشور سه هزارکیلومتر مرز دریای داریم که 800 کیلومتر آن در سواحل جنوب شرق کشور است و مهمترین منطقه مرزی ایران به شمار می رود.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: دستیابی به آب های آزاد جهان مولفه مهمی است که دشمن در سال های گذشته تا اندازه ای ما را از سواحل مکران دور کرده است اما امروز نظریه بازگشت به دریا را در دستور کار داریم و اگر تمدن دریایی را ایجاد کنیم از سواحل مکران به خوبی استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: ارتش به عنوان پیشرو توسعه سواحل مکران در حرکت است و در میناب، سیری و کنارک و سایر جزایر اماکن اداری و فرهنگی و جاده می سازد و نیروی هوایی نیز در منطقه مستقر می شود.
امیر سیاری تاکید کرد: دشمنان بدانند که توان دریایی ارتش آنقدر بالا است که هر‌جایی که لازم باشد برای دفاع از منافع دریایی ایران وارد میدان می شویم.
7152/6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/112436/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد

اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد

توضیحات ویدئوییِ کریمی قدوسی درخصوص توئیت‌های اخیرش که جنجالی شد

تجمع خانواده اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

توضیحات رییس دادگاه منافقین در خصوص چگونگی برگزاری دور جدید جلسات محاکمه

گزارش یوسف سلامی پیش از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان

حماس:30 افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند

136 دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است

شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد

200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم

حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت

سرگشتگی و یاس یک فضانورد/ مینی سریالی که باید دید

اعتراف عجیب ژیلا صادقی درباره آشپزی

کت و شلوار «حبیب» جهانی شد!

تلسکوپ فضایی هابل 34 ساله شد

آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی 2 سال

انعقاد تفاهم‌نامه 8 میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور

پیش به سوی کیش ایمن‌تر/ استخدام آتش نشان آقا از میان کیشوندان

ضارب دختران دانش‌ آموز در آمل دستگیر شد

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

افزایش کرایه‌‌ های تاکسی از این حد ممنوع شد

آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد

مرد یخی و سرشاخ با یک پدیده برای رسیدن به پاریس

کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود

تبرئه استقلال از شکایت 42 میلیاردی یک ایجنت

خبرگزاری رسمی کره شمالی: هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود

داستانک/ پری خوشحال

حسن بیادی: چه بسا دخالت‌های دولت نباشد کارها بهتر انجام شود

استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور

رئیسی: اشغالگری رژیم صهیونیستی نه مشروعیت‌زا است و نه مالکیت‌آور

شیر خاورمیانه؛ لقب سریلانکایی‌ها به رئیس جمهور ایران

خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!

دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: 30 افسر اسرائیلی را در اختیار داریم

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

اوج گیری گرما در اروند

چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟

کنایه «نون خ» به شعارهای مسئولین!

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار ‌کنند!

هزینه‌کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره‌بین بازرسان

یک خبر خوب و خوشحال‌ کننده برای سربازان

پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است

استرس فوتسالیست‌ها باید کنترل شود