پیام خوزستان

آخرين مطالب

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت:‌ همیشه مدعی قهرمانی بوده‌ایم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان می‌گوید این تیم همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور بوده است.
مرتضی سام‌بوشهری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان این‌که با یکسری کمبودها کار را برای حضور در لیگ برتر آغاز کردیم و نتوانستیم نسبت به سال گذشته هزینه کنیم، اظهارکرد:‌ از ابتدای آغاز به کار در فصل جدید به دلیل عدم وجود بودجه کافی نمی‌توانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و البته باتوجه به نام‌گذاری سال 97 نیز به عنوان سال تولید ملی نمی‌خواستیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم و سیاست‌‌مان نیز به صورتی بود که بازیکن خارجی جذب نکنیم.
وی در پاسخ به این سوال که علت سه شکست پیاپی تیم پالایش نفت آبادان در مسابقات اخیر لیگ برتر چیست؟ گفت: با توجه به این‌که امسال نسبت به سال گذشته بودجه و امکانات اندکی در اختیار تیم قرار گرفت، فقط توانستیم تعداد محدودی بازیکن جذب کنیم.
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، این تیم را جزو تیم‌های مدعی عنوان قهرمانی دانست و تصریح کرد: ما همیشه در همه فصل‌ها جزو مدعیان عنوان قهرمانی بوده و هستیم، چرا که همیشه جزو چهار تیم رده بالای جدول قرار داشته‌ایم و تاکنون دوبار به فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور و یکبار نیز به مرحله یک سوم مسابقات غرب آسیا رسیده‌ایم.
وی بسکتبال را رشته ورزشی حرفه‌ای دانست و افزود: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از میان سایر ورزش‌های تیمی و توپی این شهرستان بهترین و بیشترین مقام را کسب کرده است؛ ما توانستیم به مقام سوم آسیا دست پیدا کنیم و فکر نمی‌کنم در سایر رشته‌های مشابه در شهرستان چنین مقامی را کسب کرده باشند. البته با کسب این مقام‌ها سطح جایگاه بسکتبال و انتظارات مردم بیشتر می‌شود.
سام‌بوشهری ادامه داد: ما به دوستداران این رشته ورزشی کاملا حق می‌دهیم که از نتایج به دست آمده، رضایت نداشته باشند، چرا که سطح توقع و انتظارات آن‌ها بالا رفته و ما نیز باید عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: در فصل جاری لیگ برتر 16 بازی انجام داده‌ایم که از این تعداد 11 بازی را با برد پشت سر گذاشتیم و متاسفانه در پنج بازی شکست خورده‌ایم. در خانه در مصاف با شیمیدر و پتروشیمی بندرامام که دو تیم بالاسری ما بودند، بازی را با اختلاف بسیار کم واگذار کردیم. هزینه‌ای که این دو تیم برای بسکتبال انجام داده‌اند به هیج وجه با هزینه‌های ما قابل مقایسه نیست.
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان به اشتباهات داوری در بازی با شیمیدر اشاره کرد و گفت: در بازی با شیمیدر ما به اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم، به صورتی‌که رییس کمیته داوران نیز به این موضوع اذعان داشت و داور این مسابقه را از قضاوت در دو دیدار محروم کرد اما متاسفانه ما بازی را واگذار کردیم و امتیازی کسب نکردیم.
وی در ادامه از آغاز تمرینات این تیم از امروز خبرداد و افزود: اکنون بازی‌های دور رفت و برگشت این فصل لیگ به اتمام رسید که ما به مقام چهارم در لیگ برتر بسکتبال کشور دست پیدا کردیم. اکنون مسابقات تعطیل است اما از 15 فروردین، مسابقات مرحله پلی‌آف آغاز خواهد شد.
سام‌بوشهری بیان کرد: 15 فروردین‌ماه سال 98 اولین بازی ما با ذوب آهن در اصفهان برگزار خواهد شد و دومین و سومین دیدار نیز 18 و 19 فروردین‌ماه در آبادان خواهد بود و هر تیمی که از سه بازی دو برد کسب کند به مرحله بعد صعود خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم در دو بازی اول پیروز میدان باشیم تا با استراحت بیشتری به مصاف حریفان در مرحله بعدی برویم.
وی خطاب به مردم آبادان، گفت:‌ از مردم شریف این منطقه تقاضا دارم که در تاریخ 18 فروردین‌ماه در سالن ورزشی 17 شهریور آبادان حضور داشته باشند و همان‌گونه که همیشه در کنار تیم بوده‌اند، باز هم در کنار ما باشند و تیم پالایش نفت را حمایت کنند، چرا که با تشویق‌ها و حمایت‌های آن‌ها انرژی گرفته‌ایم و توانسته‌ایم برنامه‌های خود را پیش ببریم.
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این‌که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر مصدومان بسیاری داشتیم، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه در بازی آخر که در شهر گرکان برگزار شد، رسول مظفری بازیکن ملی پوش‌مان و وحید حاجیان که بازیکنی با تجربه و عصای دست مربی بود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، ضمن این‌که جو سالن ورزشی گرگان جوی است که در هیچ جای دنیا نمی‌توانید آن را تجربه کنید؛ بیش از چهار هزار تماشاگر وارد این سالن می‌شوند، به صورتی‌که جایی برای نشستن وجود ندارد و تیم‌شان را تشویق می کنند. اگر این دو بازیکن را در اختیار داشتیم مطمئنا دست مربی برای تعویض‌ها بازتر بود و می‌توانست از بازیکنان بیشتری برای این بازی استفاده کند.
وی اظهارکرد: خوشبختانه توانستیم علی‌یار نجفی که به تازگی خدمت سربازی‌اش به اتمام رسیده را جذب کنیم. همچنین یک بازیکن دو رگه ایرانی آمریکایی بنام مایکل مازیار رستم‌پور که پدر او نیز فردی آبادانی بود را جذب کنیم که خوشبختانه این بازیکن نمایش بسیار خوبی را در این بازی برای ما انجام داد که با آن جو سالن برای ما بسیار امیدوار کننده بود. امیدوارم با حضور تمام بازیکنان در تمرینات و کارهای تیمی بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.
سام‌بوشهری برای حضور این تیم در فینال لیگ برتر ابراز امیدواری کرد و گفت: چنانچه در بازی با ذوب آهن پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم باید با برنده بازی پتروشیمی بندرامام و نیروی زمینی بازی کنیم که فکر می‌کنم شانس برد پتروشیمی بیشتر است. ما قبل از فینال شاهد دربی خوزستان خواهیم بود و امیدواریم که مصدومان ما بتوانند برای این دیدارها حضور داشته باشند و با تدبیر کادر فنی بتوانیم این بازی‌ها را با نتیجه مطلوب و دلخواه پشت سر بگذاریم و به فینال ایران برسیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/113150/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان

استقبال استاندار ایالت پنجاب از رئیسی

توضیح وزیر کشور درباره علت تغییر استاندار مازندران

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

اسناد مالکیت 5 تالاب استان خوزستان صادر شد

آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد

آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر

تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان

حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی

پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله

ارسال 342 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر

قبلا کلاس زبان رفته؟

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

«هفت سر اژدها» روایتی تلفیقی از چند آقازاده

تمام ماموریت بالگرد مریخی «نبوغ» را در یک دقیقه تماشا کنید

حرکت پر سر و صدای آمریکا علیه ایران

حرکت ارزشمند کاپیتان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها

20 تیم صعود کننده به جام جهانی2024 مشخص شد

پیروزی دنور برابر لیکرز در دومین مسابقه پلی‌آف بسکتبال

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

والیبالیست‌های ایرانی 300 درصد گران شدند!

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

لحظات پایانى جذاب نفسگیر بازى نیکس-سیکسرز

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

یاسین سلمانی در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد

قیمت طلای جهانی اندکی صعود کرد

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

میرسلیم: رئیسی در فرصت باقی‌مانده تدبیر مناسبی بیندیشد وگرنه همه ضرر می‌بینیم

کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌

سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم

زیباکلام: هزینه‌ای که اسرائیل برای رهگیری موشک‌های ایران داد خیلی بیشتر از هزینه‌ای بود که ایران متحمل شد

نشست سخنگوی دولت؛ از واردات خودرو تا افزایش تعطیلات

ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود

اعزام سه هزار و 700 زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج 1403

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

تثبیت سند مالکیت بیش از 99 درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان

هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران

تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد

هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با 20 سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو

مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است

وصول 935 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

آزادی 250 زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست

مقایسه قیمت ‌ها با 20 سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول