پیام خوزستان

آخرين مطالب

لیگ برتر فوتبال؛

نگاهی به دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هفتم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - چهار نماینده فوتبال خوزستان در رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و هفتم مسابقات به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش ایرنا هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان در خانه و تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می روند این در حالی است که هر چهار نماینده خوزستان در این فصل نتایج ایده آلی کسب نکرده اند.
** استقلال خوزستان – نساجی مازندران
استقلال خوزستان که هم اکنون با کسب 3 برد، هشت تساوی و 15 باخت در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد در این هفته به مصاف تیم نساجی می رود که حال و روز بهتری دارد و با 30 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی جای گرفته است؛ این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد چرا که می توانند با امتیاز گرفتن از این دیدار جایگاه خود را بهبود دهند.
آبی های خوزستان هفته گذشته مقابل حریف خوزستانی خود تیم نت مسجدسلیمان هشتمین تساوی خود را در لیگ تجربه کردند؛ بی شک از دست دادن سه امتیاز بازی برابر نساجی می تواند کار استقلال خوزستان را تمام کند و این تیم را به لیگ یک نزدیک تر کند.
زنگ خطر سقوط به لیگ یک برای تیم استقلال خوزستان به صدا درآمده و شاگردان محمد علوی اگر به دنبال بقا در لیگ هستند باید از چهار بازی باقی مانده امتیاز کامل کسب کنند ؛ تیم استقلال خوزستان در صورت پیروزی در این دیدار 14 امتیازی شده و به بازی های آینده امیدوارتر می شود.
تیم استقلال خوزستان به دلیل پرداخت نشدن بدهی دیوید ساکونی بازیکن سابق خود، چندی پیش از سوی فیفا جریمه شد و 6 امتیاز از این تیم جنوبی کسر شد؛این بدهی هنوز پرداخت نشده و این موضوع می تواند این تیم را وارد بحرانی به مراتب دشوارتر از وضعیت کنونی کند.
** سپیدرود رشت - فولاد
در این هفته از رقابت ها تیم های فولاد خوزستان و سپیدرود رشت نیز به مصاف یکدیگر می روند که پیروزی فولادی ها در این دیدار تاثیری در جایگاه آن ها در جدول رده بندی نخواهد داشت.
فولادی ها در این فصل به همراه افشین قطبی تاکنون چهار شکست تجربه کردند و این موضوع باعث شد که فولادی ها نسبت به کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی در لیگ نا امید شوند؛ شاگردان قطبی در چند بازی گذشته نشان دادند که در بازی های بیرون از خانه نیز تیم دست و پا بسته ای نبوده و می توانند برای حریفان مشکل ساز شوند.
فولادی ها که در فصل های 84-83 و 93-92 موفق به قهرمانی در لیگ برتر ایران شدند با آمدن قطبی این امیدواری برای آنها به وجود آمد که باز هم شانس قهرمانی در لیگ و یا کسب سهمیه آسیایی را داشته باشند اما آمار و ارقام این فصل از رقابت ها نشان می دهد که معدل گل زده فولادی ها چندان خوب نیست.
حال باید دید افشین قطبی در برابر تیم جوان و جنگنده سپیدرود که برای بقا در لیگ نیاز به سه امتیاز بازی دارد چه تفکری در پیش خواهد گرفت تا بتواند علاوه بر کسب یک نتیجه ایده آل، با دست پر از میدان خارج شود هر چند در سمت مقابل نادر دست نشان سرمربی سپیدرود قرار دارد که با آمدن به این تیم تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است. هم اکنون تیم های فولاد و سپیدرود با نتایج 33 و 19 به ترتیب در رده های ششم و پانزدهم رده بندی هستند.
** نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته در یک دیدار بیرون از خانه برابر تیم با انگیزه فولاد به یک پیروزی شیرین رسید هر چند که نفتی های آبادان همچنان در منطقه خطر قرار دارند و باید از بازی های آینده خود امتیاز کسب کنند.
برزیلی های ایران از یازده بازی انجام شده در نیم فصل دوم یازده امتیاز کسب کرده اند که نتیجه خوبی به نظر نمی رسد و ادامه این روند می تواند جایگاهشان را به خطر بیندازد. نفت آبادان در نیم فصل دوم بازیکنان مطرحی همچون جاسم کرار، بهنام برزای و اکبر ایمانی را از دست داد که این موضوع به خط هافبک این تیم آسیب وارد کرد.
تیم نفت آبادان در این هفته میزبان هم نام مسجدسلیمانی خود است که هفته گذشته برابر استقلال خوزستان متوقف شد؛ صنعت نفت آبادان پس از گذشت 26 هفته از رقابت ها، 15 مساوی، هفت باخت و چهار برد به دست آورده و در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارد. نفت آبادان در این فصل بیشترین تساوی را در بین تیم های لیگ کسب کرده و در بازی های خانگی امتیازات بسیاری از دست داده است. نفتی ها در صورت پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان می توانند سه پله در جدول صعود کنند.
اما در آن سوی میدان نفتی های مسجدسلیمان در حالی رو در روی نفت آبادان قرار می گیرند که این تیم پس از برد فولاد سرشار از انگیزه و روحیه است؛ تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم رقابت ها با علیرضا مرزبان نتایج ضعیفی کسب کرد و این موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه فیروز کریمی را جایگزین این مربی کنند.
مصاف تیم های نفتی آبادان و مسجدسلیمان در شرایطی برگزار می شود که بازی رفت 2 تیم در مسجدسلیمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در تعطیلات زمستانی محمد پاپی، محمد شادکام، مهرداد طهماسبی و هیثم هاشمی زاده به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند این در حالی است که میلاد فراهانی، پیمان میری و محمود قائد رحمت از جمع بازیکنان این تیم جدا شدند.
وجود مشکلات مالی و حواشی اطراف تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول رقابت ها، آسیب جدی به تیم وارد کرد و همین امر موجب شد تا این نماینده خوزستان شرایط نامطلوبی در جدول رده بندی داشته باشد. شاگردان کریمی در صورت پیروزی در این دیدار 23 امتیازی شده و جیگاه خود را در رده چهاردهم تثبیت می کنند.
به گزارش ایرنا تا پایان لیگ، چهار هفته باقی مانده و نمایندگان خوزستان می توانند با نتیجه گیری مناسب و برطرف کردن مشکلات تیم و جلب رضایت خاطر هوادارانشان به آینده راه امیدوار باشند.
دیدار نمایندگاه خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به شرح ذیل است:
پنجشنبه 5 اردیبهشت:
استقلال خوزستان - نساجی (ساعت 17:30 ورزشگاه فولاد)
جمعه 6 اردیبهشت:
سپیدرود – فولاد (ساعت 17:15 ورزشگاه شهید عضدی رشت)
شنبه 7 اردیبهشت:
نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان ( ساعت 19:15 ورزشگاه تختی آبادان)
6068/9879

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/116872/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واعظ آشتیانی: رأی مردم آمریکا در انتخابات نمایشی است

امام جمعه سابق جوانرود درگذشت؛ علت استعفای سال گذشته او چه بود؟

گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل سازمان «سپند»

معاون پارلمانی رئیسی: دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بی‍ّن خود درباره حجاب عمل کنند

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین

حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در 10 سال اخیر

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

اعزام یک هزار و 500 زائر در سه روز اول عملیات حج عمره

‌کمک 44 میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

انجام 6 عمل پیوند اعضا در خوزستان

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود

چه سریالی جایگزین «مادرانه» می‌شود؟

حامد بهداد و سحر دولتشاهی از «می‌خواهم زنده بمانم» به «مفت‌بر» رسیدند

دستگیری صیادان غیرمجاز ماهی در باغملک

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود

شجاعی هشتم شد

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028

ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب

گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات

نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»

عروس امام خمینی(ره) درگذشت

نماینده ویژه پاکستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند

دستور کار جلسات مجلس در هفته آینده اعلام شد

نماینده مجلس: مماشاتی که با بی‌حجابی صورت گرفت، کار را برای مقابله با بی‌حیایی سخت‌تر کرد

شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟

فرمانده کل ارتش: ایران هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند

واعظی: آنچه رئیسی می‌گوید با آمار‌های دو هفته قبل یا دو هفته بعد اعضای دولت فرق دارد

رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته 50 دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم

جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

من دوست ندارم در راه کار خیر بمیرم

پاسخ به کنجکاوی‌ها پیرامون «مست عشق»

حمله زردنویسان به زندگی خصوصی هنرمندان

جشن تولد غریبانه بازیگر محبوب طنز آثار صداوسیما

خبرهایی از چهره ها؛ از مدیری تا ده نمکی

نمایش 2 فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد

تقلب‌های ناشیانه این سریال از «فسیل» هیچ‌کس را نخنداند

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند