پیام خوزستان

آخرين مطالب

مقدم: مسوولان می‌گویند مگر بیکاری که روپایی می‌زنی؟! ورزشي

  بزرگنمايي:

خوزستان آنلاین - روپایی‌زن خوزستانی با گله‌مندی از بی‌توجهی مسوولان و تنها وعده حمایت از او، گفت: متاسفانه مسوولان به کاری که من انجام می‌دهم نگاه منفی دارند و به هر جایی برای حمایت می‌روم، من را مسخره می‌کنند و می‌گویند مگر بیکار هستی که این همه روپایی می‌زنی؟!
عبدالجمال مقدم در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با گله‌مندی از مسوولان به دلیل عدم توجه و رسیدگی به وی، اظهار کرد: متاسفانه مسوولان به کاری که من انجام می‌دهم نگاه منفی دارند و به هر جایی برای حمایت می‌روم، من را مسخره می‌کنند و می‌گویند مگر بیکار هستی که این همه روپایی می‌زنی و کارهایی که تو انجام می‌دهی، چیز خاصی نیست. من هر بار به آن‌ها می‌گویم که با هر چیزی که بخواهید می‌توانم برای شما روپایی بزنم؛ من با توپ فوتبال گرفته تا ساچمه و پرتقال هم روپایی می‌زنم اما کسی به این مهم توجه نمی‌کند.
وی بیان کرد: مدتی پیش نیز کشورهایی از جمله استرالیا و آلمان از من دعوت کردند تا با حضور در این کشورها، این حرکات نمایشی را انجام ولی هیچ‌کدام از مسوولان استان برای سفر من به این کشورها کاری نکردند. من حتی از طریق وزیر ورزش نیز پیگیر حل مشکلاتم شدم و در سفری که وزیر به اهواز داشت، نامه‌ای در این خصوص به وی دادم و قول داد که در این زمینه به من کمک کند اما وقتی پس از مدتی پیگیر جواب نامه‌ام شدم به من گفتند که این نامه گم شده است. آن‌ها از من خواستند که نامه را برای آن‌ها فکس کنم که این کار را انجام دادم ولی در نهایت اتفاقی در این زمینه نیفتاد.
روپایی‌زن خوزستانی گفت: من در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و آقای الباجی نماینده مردم اهواز نیز صحبت کردم ولی هنوز هیچ کمکی صورت نگرفته است. حتی در سفری که معاون وزیر به اهواز داشت با او نیز صحبت کردم و او هم گفت که از من حمایت می‌کند. زمانی که با معاون وزیر در این زمینه صحبت کردم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت که مبلغ هفت میلیون تومان به من کمک کرده است، در حالی‌که من همان موقع هم گفتم هیچ مبلغی از ادراه کل ورزش و جوانان خوزستان دریافت نکرده‌ام.
وی افزود: من با آقای مجدآرا، رییس فدراسیون‌های ورزش‌های همگانی هم صحبت‌هایی داشتم و به من گفت با توجه به این‌که تو می‌خواهی برای ما رکورد بزنی، از تو حمایت می‌کنیم و حتی رییس هیات ورزش‌های همگانی استان نیز از او خواست که به من کمک کند که آقای مجدآرا در این زمینه نامه‌ای از من خواست ولی وقتی نامه را به او دادم، دیدم نامه را به درون سطل زباله انداخت که البته من حرفی هم نزدم.
مقدم خاطرنشان‌کرد: من پس از دیدار حضوری که با رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در اهواز داشتم، چندین بار هم با دفتر وی تماس گرفتم ولی کسی پاسخگو نبود که در نهایت پس از دو هفته پیگیری، به من گفتند که نمی‌توانیم به تو نامه خروج از ایران را بدهیم و اگر می‌خواهی در ایران رکوردت را ثبت کن. به آن‌ها گفتم این همه رکورد در این‌جا ثبت کردم، چه کسی از من حمایت کرد؟ آن‌ها می‌گویند ما یک بازیکن دیگر در این رشته داریم و من هم گفتم حاضرم با او رقابت کنم که البته این بازیکن حاضر به رقابت نشد.
وی گفت: من از طریق استاندار خوزستان نیز پیگیر این موضوع شدم و او دستور داد که مشکل شغل من از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان حل شود ولی متاسفانه به درب بسته خوردم و اقدامی انجام نشد. مسوولان تنها می‌گویند از تو حمایت می‌کنیم ولی عملا هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد.
روپایی‌زن خوزستانی افزود: من زندگی‌ام برای این‌کار گذشته‌ام و درست است که کسی از من حمایت نمی‌کند ولی من باز به دنبال این هدف بزرگ می‌روم و ناامید نمی‌شوم. اصلا از این همه پیگیری خسته نشده‌ام و باز هم پیگیری می‌کنم تا جواب بگیرم.
وی عنوان‌ کرد: من حتی وقتی به ورزشگاه تختی می‌روم که تمرین کنم به من می‌گویند زمینی برای تمرین کردن تو در این‌جا نیست. متاسفانه من در این‌جا مکانی برای تمرین ندارم و در زمین خاکی تمرین می‌کنم. هیات ورزش‌های همگانی خوزستان نیز از من خواست که در حضور مسوولان این هیات، روپایی بزنم تا بعد از من حمایت کنند و وقتی این کار را انجام دادم، تعجب کردند اما بازهم اتفاقی نیفتاد.
مقدم بیان کرد: من در مراسم‌های مختلف روپایی می‌زنم و بعد می‌گویند چرا با ما هماهنگ نمی‌کنی و سوالم این است که مگر چه حمایتی از من صورت گرفته است که بخواهم با آن‌ها هماهنگ کنم؟ مسوولان فقط به من نامه می‌دهند ولی بعد هیچ کاری برایم نمی‌کنند.
وی گفت: اگر نمی‌خواهند به من کمک کنند، به من بگویند تا از این کشور بروم و اگر تا شهریورماه هیچ حمایتی از من نشد، صد درصد از ایران می‌روم. من به کشوری خواهم رفت که از من پشتیبانی کند.
روپایی‌زن خوزستانی افزود: وقتی برای بازی‌های فوتبال به ورزشگاه می‌روم تا روپایی بزنم، مسوولان برگزاری مسابقه به من می‌گویند از این‌که تو اینقدر روپایی می‌زنی، خسته شدیم و دیگر کافی است اما من وقتی به استان‌های دیگر می‌روم و روپایی می‌زنم بسیار از من استقبال می‌کنند. حتی وقتی از صدا و سیما خواستم از فعالیت‌های من پوشش تصویری داشته باشد، گفتند اگر پول می‌دهی این کار را انجام می‌دهیم. در نهایت هم که حمایتی نشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/39269/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرنگی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد 14 مدال رنگارنگ کسب کردند

خرمشهر در وضعیت نارنجی آلودگی هوا

جمله عجیب بعد از شکست مقابل پرسپولیس | چه اخلاق خوبی داری!

اوقات شرعی اهواز، یکم اردیبهشت 1403

گذار مقاومت از سلاح های قدیمی به پهپادها و موشک های نقطه زن

پرواز دو یا سه کوادکوپتر در اصفهان در حد اسباب‌بازی است/ حماس یک جریان ریشه‌دار مردمی و یک حرکت آزادی‌بخش در مقابل اشغال است

اجرای طرح آبیاری قطره‌ای - نواری در کشت برنج

خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!

آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی؛ آمار شهدا و مجروحان | اسرائیل: ما نبودیم!

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

امکان افزایش 2 برابری تولید گندم در خوزستان

ماجرای آزادی دریانورد هندی کشتی توقیفی MCS Aries چه بود؟

3 کشته و 5 مصدوم در تصادف جاده هفتگل - اهواز

یک مادر، دوازدهمین یار شمس‌آذر مقابل استقلال

فیلم شهرک در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی «کازابلانکا»

چهره ها/ شوخی جالب شاهرخ استخری با بازپخش سریال هایش

روشی برای نقشه‌برداری از نانوحفره‌های روی غشاء ارائه شد

دمای خوزستان چه زمانی 50 درجه می‌شود؟

پدر علم قنات ایران درگذشت

اهدای عضو پسر نوجوان خرمشهری به 2 نفر جان دوباره بخشید

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

ائتلاف بین‌المللی «ناوگان آزادی» از ترکیه راهی غزه می‌شود

اجرای 60 طرح محرومیت زدایی در شهرستان پلدشت

سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن

شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!

نام نویسی 47 هزار و 250 متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت

دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا

عصبانیت مجری اینترنشنال از بالا بردن پرچم مقاومت در آمریکا + فیلم

حماس: با وجود اشغالگری اسرائیل منطقه روی آرامش را نخواهد دید

کاهش مصرف آب در کشت برنج با اجرای طرح قطره‌ای نواری

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

خیرین استان اصفهان 104 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند

فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز

حمله مقاومت به ایلات اشغالی

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد 1 اردیبهشت ماه

سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز

هشدار، پیش بینی تندباد و خیزش گرد و خاک در خوزستان

از احداث حسینیه در بوستان پرواز تا افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس

پایان عملیات روکش آسفالت بلوار شهید مدرس اهواز

گفت‌وگوی وزیرخارجه فرانسه با نخست‌وزیر فلسطین درباره آتش‌بس غزه

مدیر مدرسه‌ دختر یا نامزد سابق پدر؟

خانواده جعفری‌جوزانی عزادار شدند

آهنگ «معین زد» رو از خود خواننده قشنگ‌تر خوندن!

استوری جدید و متفاوتی که منوچهر هادی منتشر کرد

پیست مسابقات فرمول یک با آسفالت نانویی روکش شد

اینتل بزرگترین رایانه نورومورفیک جهان را ساخت

واژگونی پراید در جاده هفتکل - اهواز 3 کشته و 5 مصدوم بر جا گذاشت

هشدار تندباد و خیزش گرد‌و‌خاک در خوزستان

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز