پیام خوزستان

آخرين مطالب

با حضور رییس فدراسیون؛

مجمع عمومی سالانه هیات جانبازان و معلولان خوزستان برگزار شد ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز – مجمع سالیانه هیات جانبازان و معلولان خوزستان با حضور اعضای هیات رییسه این فدراسیون برگزار شد.
به گزارش ایرنا، مجمع عمومی و سالیانه هیات جانبازان و معلولان خوزستان سه شنبه با حضور حمید علی صمیمی رییس فدراسیون، افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، مهرداد شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان و اعضای مجمع برگزار شد.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان کشور با اشاره به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به عنوان مهمترین رویداد ورزشی این فدراسیون در سال 97 گفت: این مسابقات از روز 10 تا 22 مهرماه در جاکارتا اندونزی برگزار می شود و تلاش می کنیم ورزشکاران خود را با آمادگی کامل به این رقابت ها اعزام کنیم.
وی ادامه داد: ورزشکاران ما در قالب 2 رشته جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان به این رقابت ها اعزام می شوند افزود: 10 رشته در بخش جانبازان و معلولان و سه رشته در بخش نابینایان و کم بینایان در این مسابقات شرکت می کنند که مدال آوری تمامی ورزشکاران کشور از نکات منحصر به فرد کاروان ورزشی ایران به شمار می رود.
صمیمی در ادامه به برگزاری دیگر رویدادهای ورزشی جانبازان و معلولان کشور اشاره کرد و گفت: در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان با کسب 2 نشان طلا موفق به 2 سهمیه المپیک شدیم همچنین در رشته والیبال نشسته برای هفتمین مرتبه قهرمان جهان شدیم.
وی به برگزاری مسابقات بسکتبال با ویلچر در 2 هفته آینده به میزبانی هامبورگ آلمان اشاره کرد و گفت: مسابقات وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه دیگر رویداد ورزشی است که در شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود و امیدواریم که ورزشکاران ما با درخشش در آن مسابقات بتوانند سهمیه المپیکی کسب کنند.
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با بیان این که پس از مسابقات پاراآسیایی اولویتمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در 20 رشته بانوان و آقایان است افزود: با توجه به سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقاتی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود. این رویدادها علاوه بر این که نقش یک مانور ورزشی بزرگ رابرای ما دارد، می تواند به آمادگی ورزشکاران قبل از بازی های المپیک 2020 کمک کند.
وی به درآمدزایی هیات ها از طریق اماکن ورزشی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کار ساخت مجموعه کوی طلاب اهواز که 80 درصد پیشروی داشته است با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تا پایان سال جاری به پایان می رسد و این مکان منبع خوبی برای درآمدزایی هیات به شمار می رود.
صمیمی با اشاره به این که در برنامه ششم توسعه 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش همگانی و زیرساخت ها تعلق پیدا کرده است افزود: این میزان اعتبار به طور مستقیم در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان قرار می گیرد تا بین هیات ها تقسیم شود.
وی عنوان کرد: به واسطه ورزش همگانی، استعدادهای ناب شناسایی شده و در بعد قهرمانی از آن ها استفاده می شود لذا هر چقدر در بعد همگانی تلاش کنیم به سلامت جامعه و به ویژه جانبازان و معلولان کمک کرده ایم و با تقویت این بخش می توانیم قهرمانان زیادی تقدیم کشور کنیم.
در ادامه مهرداد شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این که در ارزیابی عملکرد هیات های کشور در سال 96 رتبه اول را به خود اختصاص دادیم افزود: به دلیل نبود منابع درآمدی پایدار و زیرساخت مناسب تنها از 40 درصد ظرفیت ورزش جانبازان و معلولان در استان استفاده می شود و بیشتر وقت ما صرف پیدا کردن اسپانسر و گرفتن امکانات می شود.
وی در ادامه افزود: با توجه به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه امسال و اهمیت شرکت در این مسابقات، آبان ماه سال جاری جشنواره ای استانی برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری برگزار می شود.
شیروانی ضمن تاکید بر فعالیت بیشتر شهرستان ها و انجام وظایفی که بر حیطه آنهاست گفت: از این پس فعالیت رشته های ورزشی در تمام شهرستان ها با اولویت جذب جوانان زیر20سال انجام می شود تا از این طریق بتوان این بخش از جامعه را با ورزش آشنا کرد.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان به حضور بیش از 18 ورزشکار و مربی خوزستانی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 اشاره کرد و گفت: در رشته دو و میدانی 13 ورزشکار به همراه سه مربی از استان به این رقابت ها اعزام می شوند همچنین در رشته های تیراندازی و بسکتبال با ویلچر هر کدام یک ورزشکار در نظر گرفته شده ضمن این که پیش بینی می شود 2 ورزشکار دیگر در رشته های تنیس روی میز و تیراندازی عازم این مسابقات شوند.
وی با اشاره به وضعیت روحی و جسمی بسیار خوب ورزشکاران استان قبل از اعزام به مسابقات پاراآسیایی گفت: با توجه به تمرین ورزشکاران در مدت یک سال و نیم اخیر و میزان آمادگی آنها می توان گفت تمامی ورزشکاران خوزستان 90 درصد شانس کسب مدال در این مسابقات را دارند.
رییس هیات جانبازان و معلولان استان در خصوص مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز نیز گفت: قرار بود این مجموعه ورزشی دهه فجر پارسال افتتاح شود که این امر محقق نشد اما اگر به طور جدی این طرح پیش رود تا پایان امسال این مجموعه به بهره برداری می رسد.
9879/6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/60942/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران

آزادی 6 مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان

آزادی 6 مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

برایتون 0 - 4 سیتی؛ تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی

فقط سیتی؛ قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو/ ویدئو

رفع دغدغه های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد/ لزوم برطرف کردن مشکلات واگذاری زمین چمن جهت مسابقات تیم های فوتبال استان