پیام خوزستان

آخرين مطالب

فرمانده انتظامی دزفول:

عمده باندهای جرائم در دزفول متلاشی شده اند/برخورد با محتکران سياسي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - دزفول - فرمانده انتظامی دزفول گفت: با اقدامات شبانه روزی عمده باندهای جرائم در شهرستان دزفول شناسایی و متلاشی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علی الهامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل کلانتری 19 برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند تا با اقدامات موثر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اهداف نظام و انقلاب را تحقق ببخشند و در راستای چشم انداز معمار بزرگ انقلاب و برای گسترش مبانی اسلام گام بردارند.
وی، نقش خبرنگاران را در برقراری امنیت روانی در جامعه موثر دانست و گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، مخابره زحمات مسئولان و انعکاس دغدغه و مطالبات شهروندان موجب کاهش فاصله میان مردم و دستگاه ها شده اند. مسئولان باید از انتقادات و پیشنهادات استقبال کنند و آنها را گامی برای بازسازی و تقویت اقدامات خود بدانند.
سرهنگ الهامی، رویکرد مستمر نیروی انتظامی را پاسخگویی به افکار عمومی دانست و عنوان کرد: ما در شهرستان دزفول با تعامل خوبی که با خبرنگاران برقرار کرده ایم موفق به تحقق این امر در سطح شهرستان شده ایم که جای تقدیر دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه نقش رسانه در پیشگیری و پیش بینی جرائم بسیار زیاد است، گفت: یکی از جوامع هدف ما مردم هستند که می توانند در تولید امنیت پایدار بسیار موثر باشند؛ بنابراین هر چقدر اطلاع رسانی دقیق باشد تاثیر و آگاهی بیشتری در افکار عمومی در راستای همکاری با نیروهای پلیس خواهد داشت.
سرهنگ الهامی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی ما باید مردم باشند تا دشمن نتواند با ابزار خود در بین آنها نفوذ کند، افزود: ما در دزفول همواره پاسخگوی دغدغه و انتقادات و خواسته های به حق شهروندان بوده ایم که امیدواریم این تعامل سازنده در کاهش جرائم بیش ازپیش اثر داشته باشد.
وی عنوان کرد: مبارزه با مخلان نظم و امنیت جزو ماموریت های ذاتی پلیس است؛ ضمن اینکه وظیفه ما علاوه بر تولید نظم و امنیت، حفظ این نظم بوده و سبزپوشان نیروی انتظامی دزفول شبانه روز با جان و دل در راستای تحقق این مهم گام برمی دارند.
مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی
فرمانده انتظامی دزفول در ادامه با اشاره به نقش فضای مجازی در ایجاد و برهم زدن آرامش روانی جامعه گفت: فضای مجازی شهرستان به صورت مستمر توسط پلیس فتا کنترل و نظارت می شود به گونه ای در چند روز گذشته نیز چند فرد که با انتشار اخبار کذب اقدام به تشنج در فضای مجازی کرده بودند با همکاری قوه قضائیه، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ الهامی، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از دیگر اقدامات پلیس دزفول برشمرد و افزود: سه انبار برنج با ظن احتکار شناسایی و معرفی شده اند که پرونده این انبارها توسط تعزیرات حکومتی در دست بررسی است. ما به صورت جدی بازار شهرستان را کنترل کرده و قطعا با هرگونه تخلف به ویژه احتکار برخورد می کنیم.
وی همچنین از دستگیری یک اخلالگر اقتصادی خبر داد و گفت: این فرد با سوءاستفاده از سامانه ثبت سفارش تلفن همراه مسافری اقدام به ثبت و ورود هزار و 60 گوشی موبایل آیفون به ارزش ریالی 40 میلیارد ریال کرده بود که پرونده این مجرم در حال رسیدگی است.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس دزفول در سال جاری گفت: می توان گفت عمده جرائم باندی در دزفول توسط پلیس، شناسایی، دستگیر و متلاشی شده اند. در مدت های اخیر باندهای متعدد و اصلی سرقت خودرو، باند سارقان خودپردازها، باندهای کیف قاپی و موبایل قاپی و باندهای متعددی در زمینه سرقت از باغات و احشام با عملیات های پلیسی دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شده اند.
سرهنگ الهامی تصریح کرد: در تمام این اقدامات کسانی که اموال به سرقت رفته را به پول تبدیل می کردند نیز شناسایی و دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه در زمینه باندهای سرقت از منازل اقدامات سازمان یافته متعددی صورت گرفته است، گفت: مردم بهترین نقش در پیشگیری از وقوع سرقت ها را دارند. خواسته ما از شهروندان این است که منازل و کوچه های خود را به دوربین های مداربسته و تجهیزات ایمنی مجهز کنند. منازل را به درهای ضد سرقت مجهز کرده و حتی برای ساعاتی نیز منزل خود را بدون رعایت نکات ایمنی خالی نگذارند.
سرهنگ الهامی با بیان اینکه سارقان از کوچکترین فرصت ها استفاده می کنند، افزود: برخی شهروندان زیورآلات و اشیای قیمتی خود را در منزل نگهداری می کنند در حالیکه بهتر است برای رعایت نکات ایمنی این اشیا را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.
وی همچنین به صاحبان خودروها و موتورسیکلت ها نسبت به ایمنی بیش از پیش وسایل نقلیه خود هشدار داد.
فرمانده انتظامی دزفول از صاحبان باغ ویلاهای شهرستان نیز درخواست کرد باغ های خود را به دوربین و نگهبان تجهیزکنند.
سرهنگ الهامی با اشاره به اقدامات فرهنگی نیروی انتظامی دزفول گفت: تعامل مستمری بین پلیس و آموزش و پرورش دزفول وجود دارد بگونه ای که همواره بسته های آموزشی حاوی نکات ایمنی ، راهکارها و توصیه ها متناسب با سنین در بین دانش آموزان مقاطع مختلف توزیع می شود ضمن اینکه نیروهای ما در هرکلانتری همواره با حضور در مساجد موجود در حوزه استحفاظی خود به گفت و گو با مردم می پردازند.
وی همچنین با بیان اینکه مبارزه با ناهنجاری همواره در دستور کار پلیس دزفول است، عنوان کرد: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی سربازان خود، تمام موارد نا امنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد تا به هدف اصلی خود و مطالبه شهروندان تمام شهرستان یعنی امنیت پایدار دست پیدا کند.
فرمانده انتظامی دزفول اضافه کرد: خوشبختانه تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته توسط تمام پرسنل نیروی انتظامی شهرستان موجب شده تا شاهد رضایت مردم از وضعیت امنیت از طریق نظرسنجی های مختلف باشیم که این امر جای تقدیر دارد و انتظار داریم شهروندان برای تداوم این مسیر و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان با ما همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش امنیت پایداری را برای شهروندان فراهم کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر ، در پایان با اهدای هدایا و لوح هایی از خبرنگاران حاضر در نشست به مناسبت روز خبرنگار تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/67529/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!

راهپیمایی مردم شهر صفی‌آباد در حمایت از عملیات وعده صادق

انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح

بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد/ 15 متر طول و 1000 کیلو وزن !

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

شهرداری اهواز پروژه‌های ترک تشریفات‌ را از اعضای شورا پنهان کرد

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

تهران قدیم| 2 عکس از خیابان آزادی 50سال قبل!

تصادف موتورسیکلت 2 جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور