پیام خوزستان

آخرين مطالب

یزدی: بازیکنانم را با سلاح‌ سرد تهدید کردند/این عده هوادار باعث سرشکستی تیم هستند ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به حواشی ایجاد شده برای این تیم، گفت: عده‌ای که خود را منتسب به باشگاه می‌‌دانند از روز اول مشکلاتی برای ما ایجاد و حتی همان روز اول نیز با سلاح‌های سرد بازیکنان را تهدید کردند و به همین دلیل عده‌ای از بازیکنان از تیم رفتند.
داریوش یزدی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص شکست این تیم برابر نفت‌آبادان و تاکید بر عواملی که در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار بود، اظهار کرد: ما نه تنها در بازی با نفت آبادان، بلکه در بازی با تراکتورسازی نیز نتایج بسیار ضعیفی را کسب کردیم. استقلال خوزستان در این دو بازی یازده گل دریافت کرد، در حالی‌که تاکنون سابقه نداشته است که تیم‌هایی که من سرمربی آن‌ها بوده‌ام، در طول یک فصل یازده گل دریافت کنند.
وی ادامه داد: من قصد توجیه این نتیجه را ندارم ولی قطعا وقتی چنین نتایجی رقم می‌خورد، آن‌هم برای تیمی که در طول لیگ برابر تیم‌های خوب، گلی دریافت نمی‌کند دلایلی دارد. ما در بازی با ذوب آهن و پرسپولیس بدون این‌که گلی دریافت کنیم از زمین خارج شدیم اما به یکباره در دو بازی یازده گل خوردیم که این موضوع نگران‌کننده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از روزی که استقلال خوزستان تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرد و در حالی‌که هنوز هیچ چیزی مشخص نبود، عده‌ای از هواداران که خود را منتسب به باشگاه می‌دانند، دست به اعتراض زدند و قصد برهم زدن شرایط تیم را داشتند و اکنون هم در حالی‌که نتایج و عملکرد ما نسبت به سه نماینده دیگر خوزستان، چیزی کم ندارد، این اعتراضات همچنان وجود دارد. به هر حال زمانی که تمرینات‌مان را آغاز کردیم، عده‌ای از آقایان شروع به فحاشی و توهین به کادر فنی و مجموعه مدیریت باشگاه کردند و حتی مانع از انجام تمرینات‌مان شدند.
وی افزود: ما تیم‌مان را دیر بستیم و نتوانستیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم و بعد هم این عده یکسری چالش‌های این شکلی برای‌مان به وجود آوردند. عده ای که خود را منتسب به باشگاه می‌دانند، این کار را انجام می‌دهند، در حالی‌که به نظرم این عده اصلا تیم و باشگاه را دوست ندارند و دنبال یکسری اهداف خاص خودشان هستند.
یزدی تاکید کرد: این عده دنبال سربلندی و موفقیت تیم نیستند زیرا اگر این‌گونه بود در روز بازی با پدیده که باید تیم مورد حمایت هواداران قرار بگیرد، از دقیقه 80 که یک بر صفر هم از حریف پیش بودیم، شروع به توهین به بازیکنان و کادر فنی نمی‌کردند. تمام این‌ها باعث عدم تمرکز بازیکنان جوان‌مان شد و بعد در همین بازی نه تنها سه امتیاز را نگرفتیم، بلکه با شکست زمین را هم ترک کردیم.
وی خاطرنشان‌کرد: زمانی که می‌خواهیم تمرین کنیم، یکسری از این افراد در محل تمرین حاضر می‌شوند و مانع از انجام تمرین‌مان می‌شوند و هر وقت در اهواز تمرین داشته‌ایم نیز یک چشم‌مان به زمین بوده و یک چشم‌مان به حواشی اطراف زمین بوده است و بازیکنان نیز درگیر چنین موضوعی هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حتی از روز اول با سلاح‌های سرد بازیکنان ما را تهدید کردند و دلیل رفتن عده‌ای از بازیکنان ما همین موضوع بود. آیا هوادار ما باید این‌گونه رفتار کند؟ هیچ جای دنیا هوادار یک تیم باعث سرشکستگی تیم خود نخواهد شد اما این عده هوادار در حال انجام این کار هستند.
وی افزود: سه روز پیش از دیدار اخیرمان با نفت آبادان، همین آقایان در باشگاه و محلی که جلسه آنالیزمان بود، حضور پیدا کردند و جلسه آنالیز را بر هم زدند. این عده دنبال یکسری خواسته‌ها هستند و نمی‌دانم ما چگونه باید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم تمرینات‌مان را برگزار کنیم. این آقایان روز قبل از بازی با نفت آبادان نیز تمرین‌مان را بر هم زدند و درگیری فیزیکی با سرپرست تیم داشتند و همین باعث شد تمرین نیمه‌تمام بماند. بعد روز مسابقه نیز برای ما دردسر ایجاد کردند. کجای دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد و به نظرم فقط در ایران است که شاهد چنین موضوعاتی هستیم.
یزدی بیان کرد: از نیروهای امنیتی درخواست کمک داریم و می‌خواهیم به این موضوع ورود کنند. باشگاه نیز به موضوع ورود کرده است و می‌طلبد تمهیدات صحیحی را به کار گیرد. به هر حال متاسفانه این رفتار این عده هوادارباعث می‌شود، زحمات مجموعه تیم به هدر رود.
وی در پاسخ به این سوال آیا این گروه مخالف از سوی افرادی حمایت می‌شوند؟ گفت: در حال رصد این موضوع هستیم و از گوشه و کنار و بعضا خود این آقایان هم شنیده‌ایم که اسم یک عده‌ای را می‌گویند که البته هنوز برای ما محرز نشده است. این موضوع در حیطه کاری من نیست ولی کمیته امنیتی باشگاه در حال رصد است. اگر کسی در این ماجرا نقش داشته باشد و محرز شود، قطعا باشگاه اسامی آن‌ها را اعلام خواهد کرد. امیدوارم حدس ما مبنی بر این‌که کسی این عده را حمایت می‌کند، درست نباشد زیرا اگر حدس‌مان درست باشد باید فاتحه این فوتبال را بخوانیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: مگر می‌شود وقتی من مربی بیکار هستم، دیگران را تخریب و تحقیر کنم تا خودم روی کار بیایم؟ این کار انسانیت نیست و چنین اتفاقاتی تنها در ایران می‌افتد. متاسفانه نه تنها نتوانسته‌ایم روی فرهنگ غنی سابق‌مان کار کنیم، بلکه رفتارهای رواج پیدا کرده که شایسته نیست.
وی گفت: به هر حال باشگاه کاملا پیگیر این موضوع است و امیدوارم فرد یا افرادی که باعث رقم خوردن این اتفاق هستند به سرعت مشخص شوند. به نظر من این عده هوادار که خود را منتسب به باشگاه می‌دانند، افرادی ساده و دچار فقر مالی هستند و شاید به خاطر همین فقر مالی تن به چنین کارهایی می‌دهند که امیدوارم هر چه سریعتر متوجه این کار غیراخلاقی خود شوند و از این کار فاصله بگیرند.
یزدی تاکید کرد: تیم بسیار خوبی داریم و پنج بازیکن ما برای تیم‌ملی امید انتخاب شده‌اند که موضوع مهمی است، ضمن این‌که نفرات دیگری را هم به جامعه فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم که برای اولین بار بوده است. تمامی این‌ها اقدامات بزرگی است که در استقلال خوزستان انجام شده است و امیدوارم در ادامه نیز اتفاقات بهتری برای ما رقم بخورد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/83041/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان