پیام خوزستان

مرزبان: بهتر از صدرنشین لیگ برتر بازی می‌کنیم ورزشي

مرزبان: بهتر از صدرنشین لیگ برتر بازی می‌کنیم

بزرگنمايي:

پیام خوزستان - سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است تیمش بهتر از صدرنشین لیگ برتر بازی کرده اما در بخش هجومی مشکلاتی دارد.
به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان با شکست تیمش در لحظات پایانی مقابل پدیده مشهد در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم اما به سادگی این فرصت‌ها را از دست دادیم. حریف در نیمه نخست فقط یک کرنر داشت. در نیمه دوم رفته رفته بی‌خطر شدیم و یک حمله خوب روی دروازه حریف نداشتیم. تیم پدیده هم در نیمه دوم یک موقعیت داشت و گل زد. به خاطر از دست دادن سه امتیاز این بازی خیلیی تاسف خوردیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تیمش با وجود حضور در انتهای جدول بهتر از صدرنشین لیگ برتر بازی کرده است، گفت: به اعتماد به نفس این تیم ضربه خورده است. ما شانس پیروزی داشتیم اما رفته‌رفته منفعل شدیم. ما در بخش هجومی نیاز به تحلیل و برررسی داریم. بعد از این تعداد بازی، فقط یک گل زدیم. باید درمانی برای این مشکل پیدا کنیم. اگر در زدن ضربات آخر شجاعت داشتیم، به برد می‌رسیدیم. در شرایطی نیستیم که بر طبل شکست بکوبیم و بگوییم در حال سقوط هستیم. به وضوح می‌بینیم که تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کردند و بازیکنان خوبی جذب کردند، نمی‌توانند امتیاز کسب کنند. ما رقابت بزرگی را با نساجی شروع خواهیم کرد. بخش هجومی ما به حریف آسیا نمی‌رساند. ما زحمت می‌کشیم و موقعیت خلق می‌کنیم اما گل نمی‌زنیم. حتی گاهی فکر می‌کنم اگر مهاجمانم موقعیت تک به تک داشته باشند، توپ را به دروازه‌بان حریف می‌زنند.
او با اشاره بازی‌های دشوار تیمش در هفته‌های پیش‌رو گفت: باید مقابل این تیم‌های قدرتمند خودمان را از منجلاب بیرون بکشیم.
او در پاسخ به این سوال که چرا ترکیب تیمش مرتب عوض می‌شود و برخی از بازیکنان باکیفیت نیمکت‌نشین هستند، گفت: سعی می‌کنیم با ترکیب‌های متفاوت، کیفیت فوتبالی خودمان را بالاتر ببریم. اگر بررسی کنید، می‌بینید بازیکنان ما سال گذشته هم گل‌های کمی زدند. یک‌سری بازیکنان از نظر فرهنگی می‌توانند گل بزنند. خلعتبری بازیکنی سن و سال‌دار است و با اشتیاق زیادی مصدومیت را به جا می‌خرد و برای گل زدن اقدام می‌کند اما بازیکنان ما قادر به انجام این کار هستند. بازیکنانی می‌خواهیم که از فرصت‌ها و نحوه بازی تیم بیشترین استفاده را ببرد.
مرزبان با بیان اینکه میلاد میداوودی در حداقل زمان حضورش در زمین بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد، گفت: خیلی سخت است که به بازیکنان چیزهای ذاتی را آموزش بدهید. برای همین است که قیمت بازیکنان در بازار متفاوت است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به نیمکت خالی تیمش، گفت: من روی نیمکت بازیکنی ندارم که از او استفاده نکرده باشم. ما سعی می‌کنیم بازیکنان مصدوم را آماده کنیم و به میدان بفرستیم. ما بازیکن خوبی که در خط حمله تاثیرگذار باشد، نداریم. پدیده تا زمانی که گل نزده بود، ما بسیار عمل کردیم. بازیکنان این تیم حمله نمی‌کردند اما دائما دفاع را اذیت کردند. ما چنین بازیکنانی می‌خواهیم.
انتهای پیام

درخشش خوزستانی‌‌ها در مسابقات کونگ‌فو جهان

12 مدال حاصل تلاش فرنگی‌کاران خوزستانی در انتخابی تیم‌ملی نوجوانان

اعضای هیات رییسه هیات فوتبال خوزستان معرفی شدند

تاج: سرمربی تیم‌ملی برای فیفا دی دوم انتخاب می‌شود/برگزاری فینال جام‌حذفی در خرمشهر یا استان دیگر