پیام خوزستان

آخرين مطالب

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان:

کسر 6 امتیاز تقصیر مدیر برنامه ساکونی بود/ناامید نیستیم ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که توافق با ساکونی صورت گرفته بود، گفت: طی این توافق قرار بود که در قسط اول، مبلغ 70 هزار دلار به ساکونی پرداخت کنیم و این پول نیز تهیه شده بود ولی با توجه به این‌که مدیربرنامه ساکونی در ارسال نامه توافق به فیفا دیر اقدام کرد، همین کوتاهی باعث شد که رای فیفا کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان باشد.
محمد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان در خصوص کسب شش امتیاز از استقلال خوزستان در با رای فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات ساکونی هافبک دو فصل پیش این تیم، اظهارکرد: از روزی که این قضیه را متوجه شدیم، موضوع را دنبال کردیم و برای ما نگران کننده بود. همچنین مجموعه گروه ملی را هم در جریان موضوع گذاشته بودیم و توانستیم پیش از اتمام مهلت مشخص شده برای پرداخت مطالبات این بازیکن، مبلغ قسط اول را تهیه کنیم.
وی با بیان این‌که جریمه ما در این زمینه بسیار بود و باید مبلغ 192 هزار دلار را به ساکونی پرداخت می‌کردیم، افزود: آقای سلطانی مدیرعامل سابق باشگاه نیز بسیار تلاش کرد که این مشکل حل و فصل شود و پس از او هم آقای اسدمسجدی، سرپرست جدید باشگاه تلاش‌های بسیاری داشت و موضوع را پیگری می‌کرد. به هر حال با توجه به مشکلات مالی‌ که باشگاه دارد، تهیه این پول بسیار سخت بود ولی با هر سختی که بود و توافقی که با مدیر برنامه این هافبک خارجی صورت گرفت، تقریبا دو روز قبل از اتمام مهلت‌ مشخص شده، نامه‌نگاری‌های لازم نیز با سازمان لیگ صورت گرفت.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: تنها مانده بود که آقای ساکونی توسط مدیربرنامه‌هایش نامه‌ای در زمینه توافق‌مان به فیفا ارسال کند. ما توافق کرده بودیم که در قسط اول، مبلغ 70 هزار دلار به ساکونی پرداخت کنیم و این پول نیز تهیه شده بود و نامه‌نگاری صورت گرفته بود و حتی تاریخ نامه‌نگاری مربوط به این توافق به یک روز پیش از اتمام مهلت‌مان برمی‌گردد. به هر حال با توجه به این‌که مدیربرنامه ساکونی در ارسال این نامه به فیفا دیر اقدام کرد، همین کوتاهی باعث شد که رای فیفا کسر شش امتیاز از استقلال خوزستان باشد.
وی خاطرنشان‌کرد: تمام نامه‌نگاری‌های و مکاتباتی که بین روابط بین‌المللی باشگاه استقلال خوزستان و مدیر برنامه آقای ساکونی صورت گرفته، موجود است. به نظرم اگر این مدیر برنامه در ارسال نامه به فیفا کوتاهی نمی‌کرد، اکنون این اتفاق برای استقلال خوزستان رخ نمی‌داد.
رحیمی بیان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با دوستان داشتیم، قرار شد به فیفا اعلام شود که این توافق پیش از اتمام مهلت مشخص شده برای پرداخت مطالبات ساکونی صورت گرفته است و باید دید می‌شود بر این اساس مشکل حل شود و امتیازات به استقلال خوزستان برگردد یا خیر. من فکر می‌کنم بتوان در این زمینه کاری کرد و امیدوارم امکان تغییر رای وجود داشته باشد. به هر حال این خبر بدی برای استقلال خوزستان و فوتبال استان بود.
وی گفت: این مشکل به مدیریت‌های قبلی باشگاه استقلال خوزستان برمی‌گردد؛ دو سال پیش می‌توانستند با پرداخت 15 هزار دلار به ساکونی، مشکل را حل و فصل کنند ولی اقدامات لازم صورت نگرفت و مبلغ پرداخت این بازیکن 192 هزار دلار شد. همانطور که می‌دانید تمام بودجه فصل جاری استقلال خوزستان چهار میلیارد تومان است و اگر بخواهیم دو میلیارد تومان را هم برای این قضیه بگذاریم، باید کل مجموعه را تعطیل می‌کردیم ولی با توجه به حساسیت موضوع واقعا سرپرست باشگاه بسیار تلاش کرد و با رایزنی‌های مختلف توانستیم بر سر پرداخت 70 هزار دلار در قسط اول توافق کنیم. ما با توجه به نامه‌نگاری‌هایی که پیش از اتمام مهلت پرداخت مطالبات ساکونی صورت گرفته است، به حل شدن موضوع خوشبین هستیم.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: همه ما نیز از این موضوع ناراحت هستیم و با توجه به مشکلاتی که اکنون دامن‌گیر تیم است، سختی کار زیاد شده است ولی نباید ناامید شویم و ان‌شاءالله این مشکل حل خواهد شد. ما بر اساس این رای از نقل و انتقالات زمستانی نیز محرو م شده‌ایم و ممکن است با کمبود بازیکن نیز مواجه شویم که همین نیز کار را سخت‌تر می‌کند. البته تا پیش از آغاز نقل و انتقالات زمستانی می‌توانیم بازیکن آزاد جذب کنیم.
وی با بیان این‌‌که تیم‌های شهرستانی مانند تیم‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال تهران نیستند که اسپانسرهای آن چنانی داشته باشند یا مورد توجه باشند، عنوا کرد: من معتقدم با توجه به پتانسیل و نفرات خوبی که در استان داریم، هیچ نیازی به مربی و بازیکن خارجی نیست و در گذشته اشتباه بود که بازیکن خارجی برای استقلال خوزستان جذب شد. به نظرم موضوع ساکونی تجربه‌ای خواهد بود که حتی اگر بازیکن خارجی هم جذب کردیم و چنین مشکلی پیش آمد، وقتی می‌توان با حداقل مبلغ با او تسویه حساب کرد، نگذاریم کار به چنین جاهایی کشیده شود. به هر حال فیفا با کسی شوخی ندارد.
رحیمی عنوان کرد: اگر حتی این رای قطعی شود و نتوانیم فیفا را در خصوص این‌که توافقات‌مان با این بازیکن یک روز پیش از پایان مهلت مشخص شده صورت گرفته است، متقاعد کنیم نباید ناامید شویم و باید با یک برنامه‌ریزی خوب و انگیزه‌ای دو چندان و همچنین تامین مسائل مالی بازیکنان و مربیان و استفاده از تمام منابع استانی، بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. تیم‌های پایین جدول فاصله امتیازی چندانی با یکدیگر ندارند و با یکی دو بُرد می‌توان به جدول بازگشت. با توجه به غیرت، شجاعت و مدیریتی که در فوتبال خوزستان است، این تیم در لیگ می‌ماند و نگران نیستیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/91726/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک کشته و 9 مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص

واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

دادستان بندرامام: حادثه اسکله پتروشیمی رازی در دست بررسی است

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود

آتش‌سوزی یک قایق مسافربری در آب‌های شهرستان دزپارت

عضویت فلسطین در سازمان ملل مانع آزادی اسرائیل برای کشتار است

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات

اوج استرس در آزادی؛ هوادار استقلال دچار حمله قلبی شد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

حمله موشکی مقاومت به غلاف غزه در 196 مین روز جنگ

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

5 مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

ببینید | خوشحالی جواد نکونام بعد از گل دوم استقلال بر روی سکوهای آزادی

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

5 مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

دیدار نکونام با هوادار ویژه استقلال در استادیوم آزادی

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی

برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول

برخورد موتورسیکلت با تیر برق جان دو جوان سردشتی را گرفت

افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

استقلال 2 - شمس آذر 0

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم

ناکامی سارقان در یزد توسط عوامل گشت رضویون

لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است

منطقه زیبای پامنار خوزستان (فیلم)

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان