پیام خوزستان

آخرين مطالب

نگاهی به دیدارنمایندگان خوزستان درهفته سیزدهم لیگ برترفوتبال ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - چهار نماینده فوتبال خوزستان که تاکنون نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده اند در سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش ایرنا هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان در خانه و تیم های فولاد و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می روند تا با کسب نتایج ایده آل بتوانند هواداران خود را شاد کنند.
* استقلال خوزستان – استقلال تهران
تیم استقلال خوزستان پس از 2 شکست بسیار تلخ برابر تیم های نساجی و نفت مسجدسلیمان که اعتراض مدیریت باشگاه و هواداران این تیم را در پی داشت، باید خود را برای یک جدال سخت با یکی از مدعیان لیگ یعنی تیم استقلال، در ورزشگاه غدیر اهواز آماده کنند.
شاید پیش از شروع مسابقات لیگ خیلی ها، تیم استقلال خوزستان را یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک می دانستند اما درخشش بازیکنان جوان و گمنام این تیم همچون وحید خشتان و وحید نامداری، باعث شد که این تیم در 6 بازی ابتدایی فصل نتایج بسیار خوبی کسب کند.
تیم استقلال خوزستان به دلیل عدم پرداخت بدهی دیدید ساکونی بازیکن سابقش، روز گذشته از سوی فیفا جریمه شد و 6 امتیاز از این تیم جنوبی کسر شد که این موضوع می تواند قهرمان لیگ پانزدهم را وارد بحرانی به مراتب دشوارتر از وضعیت کنونی کند. استقلالی های خوزستان در حال حاضر با چهار امتیاز در قعر جدول قرار دارند و در ادامه کار سختی برای ماندن در لیگ دارند.
تیم استقلال خوزستان فرصت چندانی برای پرداخت بدهی خود به ساکونی ندارد و اگر این جریمه پرداخت نشود، جریمه های سنگین تر مانند سقوط به لیگ دسته های پایین تر و لغو امتیاز این تیم شامل حال این تیم می شود.
نماینده خوزستان که هم اکنون با کسب 2 برد، چهار تساوی و 6 باخت در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد در این هفته به مصاف هم نام تهرانی خود می رود که وضعیت مناسب تری دارد و با 15 امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است؛ این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد تا بتوانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.
تیم استقلال خوزستان در این فصل بر مبنای بازیکنان جوان و بومی پی ریزی شده و به غیر از چند بازیکن قرارداد تمامی بازیکنان این تیم زیر یک میلیارد ریال است که این موضوع به نتایج ضعیف این تیم کمک کرده است. این تیم تنها در صورت کسب امتیاز از بازی های آینده خود می تواند به بقا در لیگ امیدوار باشد.
* نفت آبادان – نساجی مازندران
برزیلی های فوتبال ایران در این فصل از رقابت ها با وجود تغییرات بسیاری که در کادر مربیگری و بازیکنان خود انجام دادند در ابتدای فصل عملکرد ضعیفی به نمایش گذاشتند که این موضوع ناراحتی هواداران و مردم فوتبال دوست آبادانی را به همراه داشت اما با گذشت زمان و از هفته هشتم به بعد روند صعودی نتیجه گیری طلایی پوشان آبادانی ادامه پیدا کرد و این تیم اکنون با 12 امتیاز در مکان دهم رده بندی قرار دارد.
نفت آبادان در این هفته از رقابت ها میزبان تیم نساجی است که در هفته گذشته برد شیرینی برابر استقلال خوزستان کسب کرد و بازیکنان این تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و با تمام توان برابر صنعت نفت حاضر می شوند اما در سوی مقابل تیم نفت آبادان از امتیاز برخوردار بوده و با کمک هوادارانش می تواند سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.
با توجه به فاصله کم این 2 تیم در جدول رده بندی، این دیدار برای تیم های نفت آبادان و نساجی حکم 6 امتیاز دارد از طرفی پیروزی نفت آبادان در این بازی، کمک بسیاری به دیگر نمایندگان خوزستانی حاضر در لیگ می کند تا جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهند.
حسین ساکی بازیکن جوان و آتیه دار تیم صنعت نفت به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان ، تنها غایب نفتی ها در برابر تیم نساجی به شمار می رود. شاگردان سرجیو در صورت پیروزی در این دیدار می توانند یک پله صعود کنند.
* پیکان – فولاد
پیش از آغاز رقابت های لیگ هجدهم فولادی ها عزم خود را جزم کرده بودند تا خود را به ‌عنوان یک مدعی مطرح کنند اما نتایج این تیم باعث شد که مدیران باشگاه سید سیروس پورموسوی مربی کم ادعای فوتبال خوزستان را پس از گذشت 6 هفته از سمت خود برکنار، و دستیارش ایلی استان رومانیایی را به عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی کنند.
استان مربی خارجی فولاد با وجود این که نتایجی بسیار ضعیف و به دور از انتظار کسب کرده و از 6 بازی تنها سه امتیاز جمع آوری کرده است اما همچنان مسئولان این باشگاه به حضور این مربی ایمان دارند، در حالی که هواداران به شدت مخالف حضور استان رومانیایی هستند.
با احتساب جام حذفی، آخرین پیروزی فولاد به صورت کلی در روز 24 شهریور رقم خورد، روند نامناسب این تیم نشان می دهد که در ماه های مهر و آبان هیچگاه 3 امتیاز یک بازی را کسب نکرده و در پایان هر دیدار با نتیجه باخت یا تساوی زمین را ترک کرده است.
تیم فولاد خوزستان هفته گذشته مقابل تیم سپیدرود نتیجه بسیار ضعیفی کسب کرد و این امر موجب شد که جایگاه تیم فولاد تا رتبه سیزدهم جدول تنزل پیدا کند. فولادی ها در این هفته بازی بسیار سختی برابر پیکان آن هم بیرون از خانه دارند.
باشگاه فولاد خوزستان چندی پیش یکی از مدرن ترین ورزشگاه های ایران را افتتاح کرد این در حالی است که تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و هواداران این تیم ترجیح می دهند از درون منزل بازی های این تیم را تماشا کنند در صورتی که اگر روزهای خوب فولاد خوزستان از راه برسد می توان بار دیگر شاهد حضور هواداران خونگرم جنوبی، در بازی های خانگی این تیم باشیم؛ موضوعی که تماشای بازی های این تیم را در ورزشگاه مدرن فولاد دیدنی تر خواهد کرد.
* سپیدرود – نفت مسجدسلیمان
تیم نفت مسجد سلیمان فصل گذشته به همراه محمود فکری موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند، اما مدیران باشگاه تصمیم گرفتند در پایان فصل، عبداالله ویسی را جایگزین این مربی کنند اگر چه خود ویسی نیز چندان در این شهر دوام نیاورد و در پایان هفته پنجم از مربی گری تیم نفت مسجدسلیمان استعفا داد و علیرضا مرزبان جایگزین او شد که پس از هفت هفته حضورش روی نیمکت این تیم موفق به کسب اولین پیروزی شد.
نفتی های مسجد سلیمان در دیدارهای گذشته با وجود این که بازی های بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند اما در نتیجه گیری ضعیف عمل کردند.
تیم نفت مسجدسلیمان با وجود این که بازیکنان گلزنی همچون اسماعیل شریفات، میلاد میداوودی و پیمان میری را در اختیار دارد، پیش از رقابت های هفته هفتم تنها تیمی بود که هنوز موفق به گلزنی نشده بود اما در بازی مقابل سایپا طلسم گل نزدن های این تیم شکسته شد.
شاگردان مرزبان این بار و در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر برابر تیم سپیدرودی صف آرایی می کنند که این دیدار از اهمیت بالایی برای آن ها برخوردار است و پیروزی در این بازی نه تنها جایگاه نفت مسجدسلیمان را در جدول ارتقاء می دهد بلکه برای دیگر تیم های خوزستانی حاضر در لیگ ارزشمند خواهد بود هر چند که بازکنان تیم سپیدرود پس از حضور علی کریمی، انگیزه دوچندانی گرفته اند و امتیاز گرفتن از این تیم آن هم در زمین چمن مصنوعی رشت کار دشواری است.
نفت مسجدسلیمان پس از سه فصل دوری از لیگ برتر بار دیگر به میدان بازگشته و امیدوار است این بار با علیرضا مرزبان در لیگ برتر ماندگار شود. این تیم در لیگ چهاردهم یک دوره حضور در لیگ برتر را تجربه کرد اما خیلی زود به لیگ یک سقوط کرد.
به گزارش ایرنا تا پایان لیگ هجدهم زمان زیادی هنوز باقی مانده و نمایندگان خوزستان می توانند با برطرف کردن مشکلات تیم و جلب رضایت خاطر هوادارانشان به آینده راه امیدوار باشند.
دیدار نمایندگاه خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح ذیل است:
جمعه 2 آذرماه:
پیکان – فولاد خوزستان ( ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهر قدس)
سپیدرود – نفت مسجدسلیمان (ساعت 15 ورزشگاه شهید عضدی)
نفت آبادان – نساجی مازندران (ساعت 16:40 ورزشگاه تختی آبادان)
یکشنبه 4 آذرماه:
استقلال خوزستان – استقلال (ساعت 17:35 ورزشگاه غدیر اهواز)
9879/6002

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/91824/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در فرانسه به حبس محکوم شد

کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است

دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی: به دو اجلاس مقامات عالی‌رتبه امنیتی کشورها و بریکس نگاه ویژه‌ای داریم

ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید

ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

خرید بیش از 308 هزار تن گندم در خوزستان

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی

حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

بیش از 99 درصد از اراضی ملی تثبیت شدند

انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به 70 درصد رسید

وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا

جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

ابراز عشق سلمان رو شیشه مینی بوس!

اتفاقات عجیبی که در مهمانی لاکچری افتاد!

شیشه‌هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می‌شوند

برای حفظ تیم فولاد در لیگ برتر تلاش می‌کنیم

انتخاب رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

«صبح ایران» در مرحله دوم انتخابات مجلس هم لیست می‌دهد

واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

اعتماد مدعی شد: برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه‌های آرد و برنج و خرما خیرات می‌کند

بوربور: فهرست انتخاباتی «وفاق» بدون وحدت با شانا و شریان بسته شده است

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران‌هراسی و تحریم می‌شوند

نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

271 نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد

کارهایی که باعث برگشت روح به جسم تجربه گر مرگ شد