پیام خوزستان

آخرين مطالب

افشین قطبی:

تیم فولاد استحقاق حضور در رده های بالای جدول لیگ برتررا دارد ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان استحقاق حضور در بین تیم های بالای جدول را دارد و خیلی زود به جمع مدعیان لیگ بر می گردد.
به گزارش ایرنا، افشین قطبی روز یکشنبه در آیین معارفه به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوزستان قطب بزرگ فوتبال کشور است و یکی از دلایل مهم حضورم در اهواز این بود که بازیکنان خوبی پرورش داده و به آنها یاد دهیم چطور خوب تمرین کرده و حرفه ‌ای بازی کنند.
وی با بیان اینکه باشگاه فولاد خوزستان صاحب یک ورزشگاه خوب و مدرن است لذا بازیکنان این تیم هم باید بزرگ باشند افزود: ساخت ورزشگاه فولاد خوزستان همانند یک ماشین مدل بالا و با کیفیت است که نیاز به یک راننده خوب دارد تا بتواند این ماشین را درست هدایت کند.
وی به حضور حسین کعبی بازیکن خوزستانی تیم پرسپولیس که نقش پر رنگی در قهرمانی این تیم در لیگ داشت اشاره کرد و گفت: وقتی سرمربی تیم ملی شدم بازیکنان خوب و با شخصیتی نظیر ایمان مبعلی از خوزستان در تیم ما حضور داشتند؛ همچنین آرش افشین را به عنوان یک بازیکن جوان کشف کرده و به تیم ملی دعوت کردم.
قطبی با بیان اینکه تیم فولاد روزی قهرمان ایران و بلکه قهرمان آسیا خواهد شد افزود: تیم فولاد در 14 بازی 15 امتیاز گرفته است و زمان کمی برای رساندن تیم به شرایط ایده آل داریم اما همیشه به معجزه اعتقاد دارم. وقتی در تیم پرسپولیس 6 امتیاز از ما کسر شد همه گفتند کار پرسپولیس تمام است و بازیکنان تیم معتقد بودند که قهرمانی را از دست داده ایم. امسال هم در فولاد سخت تلاش می ‌کنیم تا تیم را در جدول بالا آوریم اما نمی توانم بگویم در چه رتبه ای قرار می گیریم.
وی با اشاره به اینکه در هفت کشور فعالیت کردم و خوشحالم به زادگاهم ایران بازگشتم افزود: هیچ وقت در زندگی‌ ام تصمیمی بدون تحقیق نگرفتم که از آن پشیمان شوم. تیم فولاد ظرفیت بالایی دارد به همین دلیل هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. در هر تیمی که حضور داشتم همیشه به دنبال یک بازی هجومی بودم و به طور قطع مردم خوزستان تماشای بازی تیم فولاد را از این پس دوست خواهند داشت.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که در آیا در آینده تغییراتی درتیم ایجاد خواهد شد گفت: ابتدا تمام تمرکزمان به بازی برابر تراکتورسازی است و سعی می ‌کنیم در بازی با این تیم، امتیاز کسب کنیم و سپس تصمیم می ‌گیریم در تیم چه تغییراتی به وجود آوریم.
وی با بیان اینکه در فوتبال حرفه ‌ای وجود روحیه در بین بازیکنان مهمترین مساله است افزود:تیم فولاد در 2 بازی اخیر نتایج بهتری کسب کرده و از لحاظ روحی روند بهتری دارد اگر چه باید به تیم نظم و انضباط تاکتیکی بدهیم و سازماندهی‌ نزد بازیکنان را بالا ببریم. بازی دوم ما در اهواز با تیم پرسپولیس است که برای یک مربی سخت ‌تر از این نخواهد بود که در ابتدای کار به مصاف این حریفان قدرتمند برود.
قطبی در خصوص رویارویی با تیم پرسپولیس در هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر گفت: خیلی خوشحال می ‌شوم که بار دیگر پرسپولیس و هوادارانش را ببینیم و امیدوارم ورزشگاه اختصاصی فولاد برای این بازی آماده شود. بازی پرسپولیس و فولاد مسابقه یک نبرد احساسی خواهد بود چرا که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و ما هم به دنبال رفتن به بالای جدول هستیم. پرسپولیس اکنون از بهترین‌ تیم‌ های آسیا است و کار سختی مقابل این تیم در پیش داریم.
وی با اشاره به این که به اهواز نیامدم که در انتهای لیگ رده نهم جدول را به خود اختصاص دهیم بلکه می خواهم کاری کنم که مردم خوزستان از دیدن بازی های فولاد لذت ببرند افزود: بعد از رفتنم از ایران به کشورهای مختلفی رفتم اما هیچ کجای دنیا عشقی که مردم ایران به فوتبال دارند را ندیدم به گونه ای که شاید این علاقه را در اروپا هم مشاهده نکنید. ما برای خوب شدن زمان کوتاهی داریم البته در این راستا باید مهره‌ های خوبی داشته باشیم‌ و مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات به ما کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما مربی هستیم و می ‌توانیم کارهای بزرگی مثل شاد کردن مردم انجام دهیم. در کشورهای مختلف که بودم با ایرانی های زیادی روبه رو می شدم که همیشه به من محبت می کردند. شک ندارم هواداران فولاد هم این احساسات را دارند و این مساله را دیروز در فرودگاه اهواز به من ثابت کردند.
وی در خصوص لیگ ایران بیان کرد:ایران یکی از بهترین لیگ های فوتبال آسیا را دارد اگر چه ژاپن بهترین لیگ را در آسیا دارد. اختلاف ایران و ژاپن در نظم و انضباط و نحوه برگزاری مسابقات لیگ است. در چند سال اخیر کیفیت ورزشگاه‌ های ایران بهتر شده و هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌ آیند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه لیگ امسال بسیار سخت است اما تیم فولاد خیلی زود به جمع مدعیان اضافه می شود و ما تا آخرین لحظه به مبارزه خودمان ادامه می‌ دهیم.
قطبی در پاسخ به این پرسش که چگونه می تواند روحیه بازیکنان تیم فولاد را برگرداند و نتایج از دست رفته را جبران کند افزود: در ایران هر چه به سمت جنوب می رویم مردم این مناطق خونگرم، احساسی و با استعدادتر در فوتبال هستند و شاید با یک لبخند و دست کشیدن روی سر بازیکن جوان می ‌توان روحیه تیم را بالا برد لذا از لحاظ روحی کار آسانی در تیم دارم. چند بازی اخیر فولاد را دیدم و متوجه شدم بازیکنان این تیم بسیار پر تلاش هستند اما گاهی در جریان بازی به خوبی در پستشان ظاهر نمی شوند.
وی با بیان اینکه بازیکنان فولاد به هنگام حمله گاهی مواقع در جایگاه اصلی خود قرار نمی گیرند که این مساله به آموزش و تمرین زیاد برطرف می شود افزود: فوتبال بیشتر بازیکنان فولاد خیابانی است و به خلاقیت و حرکات انفرادی علاقه دارند این در حالی است که فوتبال با زمان گذشته تفاوت دارد و دیگر مسایل تاکتیکی در اولویت است. به عنوان مثال تیم کاشیما به دلیل انسجام بالایی که داشت موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام باشگاه های آسیا شد. بازیکنان فولاد از یکدیگر جدا شده اند و باید این تیم را خیلی زود یکپارچه کنیم که در این کار هنر خاصی دارم.
سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه هیچ موقع برای 2 یا 6 ماه به تیمی ملحق نشدم بلکه همیشه به دنبال انجام کارهای بزرگ و ساختن یک تیم قوی هستم گفت: همه جا مشکلات زیاد است اما با همدلی می‌ توان به موفقیت رسید. قرارداد من یک فصل و نیم است و اگر خوب کار کنیم شاید این همکاری سه یا پنج سال شود هر چند که خداحافظی همیشه سخت است و ما هیچ وقت از زمان فرا رسیدن آن خبر نداریم.
وی در مورد دستیاران خود در تیم فولاد بیان کرد: کادرفنی تیم فولاد تا زمان بازی با تراکتورسازی به کار خود ادامه می ‌دهند و پس از بازی با تراکتورسازی تغییراتی در تیم ایجاد می کنیم اگر چه 2 عضو جدید به ترکیب کادر فنی تیم اضافه خواهند شد.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 15 امتیاز از 14 بازی در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد این تیم روز پنجشنبه در هفته پایانی نیم فصل در تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می رود.
9879/ 6037

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/94337/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ارسال 13 پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول

سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران

قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است

توزیع اسکناس درشت، تورم را بالا می برد؟

ثبت بیش از 26 میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل

بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

انتقادها از تعطیلی پنجشنبه ها / نشانه‌ای از ترجیح سیاست بر اقتصاد

مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!

اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی

حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد

آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است

حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

80 درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است

حادثه انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم داشت

برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

بیش از 26.6 میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول 9 مصدوم بر جا گذاشت

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

مجلس خود را موظف به حمایت از کشاورز می‌داند/ لزوم مکانیزه شدن کشاورزی در خوزستان

داستان 34 روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در 11 استان

پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

عقب ماندگی خوزستان با وجود افراد توانمند و دلسوز جبران می‌شود

باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!

پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم

گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار

اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی

آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

انفجار گاز در دزفول 9 مصدوم بر‌جای گذاشت

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد

506 زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند

اوسمار به نشست خبری نرسید

حمله حزب‌الله لبنان به 2 مرکز نظامی صهیونیستی دیگر

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

«وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد