پیام خوزستان

آخرين مطالب

مربی تیم ملی بوکس ایران:

روزبهانی و دلاوری باید با دیگر بوکسورهای مدعی مبارزه کنند ورزشي

  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - اهواز - مربی تیم ملی بوکس کشور گفت: احسان روزبهانی و جاسم دلاوری برای بوکس ایران یک برند هستند اما برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید با دیگر بوکسورهای جوان و مدعی مبارزه کنند.
علی مظاهری روز چهارشنبه در حاشیه رقابت های بوکس قهرمانی کشور در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:روزبهانی و دلاوری اعتبار بوکس ایران هستند و اگر آمادگی قبلی را داشته باشند از حضور آنها در تیم ملی استقبال می کنیم در غیر این صورت نمی توان از آن ها استفاده کرد.
وی ادامه داد: ما هیچ تفاوتی بین ورزشکاران قایل نمی شویم؛با برنامه ریزی صورت گرفته همانند بازی های آسیایی از بوکسورهای جوانی استفاده می کنیم که در اردوهای تیم ملی منظم هستند.
مربی تیم ملی در خصوص حضور نداشتن روزبهانی دارنده نشان برنز بازی های آسیایی 2014 در رقابت های قهرمانی کشور گفت: روزبهانی هیچ گونه اختلافی با فدراسیون ندارد و چون از ناحیه گردن مصدوم است در مسابقات اهواز حاضر نشد؛ باید به این بوکسور وقت بیشتری دهیم تا به آمادگی کامل برسد. روزبهانی از مفاخر بوکس ایران است اما در وزن روزبهانی هر کسی که بهتر باشد و بدانیم که می تواند برای ایران افتخارآفرین باشد حتما از او استفاده می کنیم.
وی ادامه داد: قبول داریم که نمی توان از نام احسان روزبهانی به سادگی عبور کرد اما این بوکسور باید در مسابقات داخلی خود را محک بزند و با مدعیان رو به رو شود.
وی در خصوص شرایط جاسم دلاوری دیگر عنوان دار بوکس ایران گفت: منتظر هستیم که دلاوری تصمیم نهایی خود را بگیرد و اگر قرار باشد همچنان در میدان بوکس حاضر شود حتما باید با مدعیان دیدار کند.
وی افزود: هدف ما کسب سهمیه المپیک 2020 است لذا در مسابقات آسیایی که اواخر فروردین سال آینده برگزار می شود سعی می کنیم از بهترین نفرات بوکس ایران استفاده کنیم.
مظاهری در ادامه به رقابت های بوکس قهرمانی کشور در اهواز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رقابت های بوکس قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی است، تمام داشته های بوکس ایران و کسانی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند به غیر از افرادی که عذرشان موجه بود در این مسابقات شرکت کردند به گونه ای که 210 بوکسور از سراسر کشور با یکدیگر پیکار می کنند.
وی با بیان اینکه در رقابت های قهرمانی کشور جنگ اصلی بین بوکسورهای خوزستان، تهران، مازندران و کردستان است افزود: بسیار خوشحالیم که بوکس کشور در حال پیشرفت است و رقابت های اهواز نشان داد که می توانیم رقابت های بوکس را منطبق با فاکتورهای جهانی برگزار کنیم. وی ادامه داد:در این رقابت ها شاهد رشد چشمگیر بوکس برخی از استان ها مثل قم، کرمان و تیم منطقه آزاد اروند بودیم که برای نخستین بار نفرات خوبی را به بوکس کشور معرفی کردند.
مربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه در برخی از وزن ها برای نخستین بار حدود 30 نفر وزن کشی شدند که این موضوع نشان می دهد تمام استان ها با تمام قدرت در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردند افزود: کادر فنی تیم ملی در این رقابت ها حضور دارند تا بهترین نفرات، حتی آنهایی که در روز نخست مسابقات کنار رفتند ولی به خوبی مبارزه کردند را به اردوهای تیم ملی دعوت کنند.
وی در خصوص مسابقات بین المللی چابهار گفت: در این رقابت ها 2 یا سه تیم از ایران شرکت می کند و بهترین نفرات ما در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، با تمام قدرت حاضر می شویم. امیدوارم با رایزنی فدراسیون تیم های خوب و با کیفیت جهان در این رقابت ها حاضر شوند. نباید به فکر این باشیم که تنها یک تورنمنت بین المللی برگزار کنیم بلکه باید از تیم های باکیفیت دعوت کنیم.
مظاهری درباره دوری برخی بزرگان جامعه بوکس از این رشته گفت: متاسفانه در مواردی دیده می شود که افرادی بدون رزومه و کارنامه در مورد بوکس اظهارنظر می ‌کنند به همین دلیل بزرگان بوکس کشورمان خود را کنار می‌کشند. باید از داشته های بوکس ایران مثل محمدرضا صمدی و... که می توانند به ما کمک شایانی داشته باشند استفاده کنیم.
مظاهری ادامه داد: شورای فنی بوکس ما جوان هستند که جا دارد از قهرمانان دیگری هم در کنار آنها استفاده شود تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.
وی در خصوص تجلیل از امیر علی اکبری در آیین افتتاحیه رقابت های بوکس قهرمانی کشور در اهواز گفت: علی اکبری قهرمان کشتی جهان بود و آن زمان از دیدن کشتی های او لذت می بردم، این ورزشکار یکی از افتخارات ورزش ما است که توانسته در رشته MMA نام ایران را بزرگ کند اما انتظار داریم که در مسابقات بوکس قهرمانی کشور از داشته های بوکس هم تجلیل کنند و عکس بزرگان این رشته را در سالن مسابقات نصب کنند؛ خیلی از کسانی که در سالن مسابقات هستند، نمی دانند صمدی و روزبهانی چه کسانی هستند و شاید فقط اسم آن ها را شنیده باشند لذا باید از بزرگان بوکس در کنار دیگر ورزشکاران تقدیر شود تا مردم بیشتر با آنها آشنا شوند.
مربی تیم ملی بوکس کشور در خصوص بوکس بانوان گفت: با راه اندازی این رشته، بانوان ما حرف های بسیاری در بوکس برای گفتن دارند و در آینده می توانند مدال آور باشند اما مهمتر اینکه ورزشکاران ما می توانند با حجاب اسلامی در میادین بین المللی حاضر شوند و کسب افتخار کنند.
به گزارش ایرنا رقابت های بوکس قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی از روز 17 تا 21 آذر به میزبانی اهواز در حال برگزاری است.
9879/ 6037

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/95623/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد

ثبت صادرات 6 میلیارد دلاری در خوزستان

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

95 درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن 2 مربی در المپیک است

اجرای طرح کشت چوب در 300 هزار هکتار از اراضی خوزستان

بیش از 370 هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد