پیام خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
بیشتر خدمات برق اهواز به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 - 06:38:20
پیام خوزستان - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات رسانی به شهروندان در شرایط کرونایی گفت: بیشتر خدمات به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شده است به شکلی که تا حد امکان حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.

حسن کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در شرایط کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده کنونی ناشی از ویروس کرونا در کلانشهر اهواز با طراحی و به‌روزرسانی برنامه های رایانه ای و تلفن همراه تلاش شده است تا بیشتر خدمات قابل ارائه به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شود و تا جایی که ممکن است حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.
وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه تلفنی 121 اتفاقات برق اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های مردمی است. همچنین سامانه 1521 در تایم اداری پاسخگوی مشترکین برق در زمینه صورتحساب و نحوه پرداخت از طریق درگاه های اینترنتی با لینک مستقیم است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در سایت این شرکت نیز برخی فرآیندهای خدمات رسانی بارگذاری و آماده خدمات به شهروندان است و مردم می توانند با مراجعه به آن نسبت به انجام برخی از کارهای مورد نظر خود اقدام کنند.
کریمی بیان کرد: به منظور نظارت بر حسن انجام کار مجموعه فعالیت های خدمات رسانی این شرکت، سامانه تلفنی 1421 نیز در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا در صورت مشاهده هرگونه موارد بتوانند مستقیما مطالب خود را جهت انعکاس و رفع معضل به گوش مسئولان شرکت برسانند.
انتهای پیام

http://www.khozestan-online.ir/fa/News/170806/بیشتر-خدمات-برق-اهواز-به-صورت-غیرحضوری-ارائه-می‌شود
بستن   چاپ