پیام خوزستان

آخرين مطالب

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

در ایران نسبت به مساله دفاع از فلسطین وحدت نظر باشد سياسي

  بزرگنمايي:

خوزستان آنلاین - دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه امروزه مردم فلسطین به تنهایی نمی‌توانند با رژیم صهیونیستی و حامیان قوی آن مقابله کنند، گفت: بدون حمایت از مردم فلسطین، نامعادله کنونی بازسازی نمی‌شود و امکان آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین از دست صهیونیست‌ها فراهم نمی‌گردد و زمانی ایران اسلامی می‌تواند در این معادله نقش اصلی را ایفا کند که در کشور نسبت به این مقوله، وحدت نظر باشد.
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، سیده زهرا مصطفوی‌خمینی در همایش قدس شریف، پایتخت ابدی فلسطین که امروز یکشنبه (29 بهمن‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضور شما در این جلسه آرامشی برای قلب‌های ملت فلسطین است. یقین دارم جوانان غیور خوزستان، ایشان را تنها نخواهند گذاشت و همه با هم این ملت مظلوم را یاری خواهند کرد.
وی افزود: به یاد دارم که از ابتدای پیروزی انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و پس از ایشان آیت‌الله خامنه‌ای با آن نگاه عمیق الهی خود اعلام کردند که تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت است و گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی نتیجه‌ای نخواهد داشت. ما امروز می‌بینیم که پس از نزدیک به 40 سال همه به یقین کامل رسیده‌اند که امضای توافق اسلو و 25 سال گفت‌وگوی بیهوده با این رژیم جنایتکار هیچ نتیجه‌ای نداشته است و با به قدرت رسیدن آقای ترامپ در ایالات متحده آمریکا، شرایط گفت‌وگو از قبل نیز بحرانی‌تر شد و راه گفت‌وگو با بن‌بست کامل مواجه شده است.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: آقای ترامپ با نادیده گرفتن حقایق تاریخ، شهر قدس را به رژیم صهیونیستی واگذار کرد و آن را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر به رسمیت شناخت و قصد دارد در آینده نزدیک یهودی بودن اسرائیل را نیز به رسمیت بشناسد که این اقدام جنایتکارانه حق بازگشت نزدیک به هفت میلیون آواره فلسطینی مقیم خارج را از بین می‌برد و نزدیک به دو میلیون فلسطینی مقیم سرزمین‌های اشغالی سال 1948 را نیز در معرض آوارگی جدید قرار می‌دهد.
مصطفوی‌خمینی با بیان اینکه اکنون آمریکا با کمک عربستان سعودی می‌کوشد فلسطینی‌ها را به تسلیم کامل وا دارد، گفت: در چنین شرایطی، هیچ راهی جز مقاومت در برابر ظلم و زور وجود ندارد و اینجا است که حکیمانه بودن گفته‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری درباره ضرورت مقاومت روشن و تکلیف همگان آشکار می‌شود. البته ایران سال‌ها است که اعلام کرده است از هرگونه مقاومت ضدصهیونیستی حمایت خواهد کرد و همه امکانات لازم را در اختیار مقاومت ضدصهیونیستی قرار خواهد داد. اما فرهنگ دینی حاکم بر انقلاب، از آغاز، یک رفتار امتی در پیش گرفت و حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد و اینگونه بود که شعار "امروز ایران، فردا فلسطین" شکل گرفت.
وی تصریح کرد: وجود رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام، یک مانع در جهت اتحاد میان کشورهای اسلامی است. اساسا غرب با ایجاد رژیم صهیونیستی در نقطه ارتباط سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا، تلاش داشته مانع از وحدت مجدد جهان اسلام شود و از ظهور تمدن اسلامی جدید و هرگونه تهدید از جانب جهان اسلام برای غرب جلوگیری کند. ارتباط ارگانیک میان رژیم صهیونیستی و غرب در 70 سال گذشته و حمایت متبادل میان آن‌ها نیز بر این کارهای استعماری صورت گرفته و نگرانی آن‌ها را نمایان می‌کند.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: این واقعیت یا واقعیت‌های دیگر من را به عنوان دختر حضرت امام خمینی(ره) به مسئولیتم آگاه کرد تا در کنار دیگر دلسوزان انقلاب اسلامی به این اولویت بپردازم و با تأسیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در سال 1379 و اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های دولتی حامی ملت فلسطین که در هر پنج قاره جهان بیش از 40 عضو و 10 معاون دارد، درصدد نشر معارف فلسطین در ایران و جهان تلاش کنم و از این رهگذر راه حضرت امام(ره) را ادامه دهم.
مصطفوی‌خمینی خطاب به جوانان خوزستان بیان کرد: حجم توطئه درباره فلسطین در حال حاضر بسیار گسترده است. غرب با تمام امکاناتش از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و برای ادامه حیات این رژیم، امکانات وسیع نظامی، اقتصادی و سیاسی در اختیار آن قرار می‌دهد. امروزه مردم فلسطین به تنهایی نمی‌توانند با این رژیم و حامیان قوی آن مقابله کنند و نیازمند یاری تک تک شما جوانان در همه کشورهای اسلامی هستند. بدون حمایت از مردم فلسطین، نامعادله کنونی بازسازی نمی‌شود و امکان آزادسازی سرزمین اشغالی فلسطین از دست صهیونیست‌ها فراهم نمی‌شود.
وی افزود: در حال حاضر نتیجه توطئه غرب این شده است که اکثریت ملت فلسطین در خارج از فلسطین در آوارگی قرار دارند و مابقی مردم در داخل، زیر بار اشغال یا نژادپرستی به سر می‌برند. زمانی ایران اسلامی می‌تواند در این معادله نقش اصلی را ایفا کند که در داخل ایران نسبت به این مقوله، وحدت نظر باشد.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به افتتاح دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در اهواز، عنوان کرد: ایجاد این دفتر در شهر اهواز گامی در جهت تکمیل زنجیره داخلی برای اجماع‌سازی ملی در مقوله‌های وحدت و امت است. وجه تمایز دفتر جمعیت در اهواز نسبت به استان‌های دیگر ایران، این است که مردم این استان در هشت سال حماسه دفاع مقدس جانفشانی بی‌نظیری در مقابله تجاوز رژیم صهیونیستی به سرکردگی صدام از خود نشان دادند. این حماسه به حدی بی‌نظیر بود که امام خمینی(ره) فرمودند که مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند.
مصطفوی‌خمینی ادامه داد: امروز خوشحالم که دفتر جمعیت در اهواز عرصه افتخار دیگری را برای مردم عزیز خوزستان باز کرده است و مردم این استان هنوز می‌توانند دین خود را به برادران مسلمان فلسطینی نیز ادا کنند. امیدوارم با افتتاح این دفتر در خوزستان، حمایت از آرمان آزادسازی فلسطین در این استان گسترش یابد و این ضریب همبستگی و اتحاد میان مردم این استان نیز افزایش یابد. من از همه مسوولان محترم و شخصیت‌های توانمند می‌خواهم که با کمک‌های همه‌جانبه و راهنمایی‌های پدرانه خود، به این استان متحد و آگاه و حامی ملت فلسطین بیش از پیش یاری دهند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/29453/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جمعیت وفاق ملی بحرین: 556 زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند

تامین زمین 75 هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

وضعیت قابل قبول هوای 7 شهر خوزستان

تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان

رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از 10 سال

قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد

کشف 7 فقره جرایم سایبری در دورود

راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است

چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟

برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/01/28

پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان

مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها

جشنواره نان و شیرینی کیش به دلیل شرایط نامناسب جوی از 30 فروردین آغاز می شود

تجلیل استاندار یزد از خانواده شهدای ارتش

مدیرکل بنیاد استان آذربایجان شرقی به مشکلات 50 نفر از مراجعا رسیدگی کرد

افزایش 23 درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در 1402

شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها

روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

چهار دستاورد کلیدی عملیات وعد الصادق برای محور مقاومت

خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه

اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی

سالروز تخریب بقیع هیئت کجا برویم؟

فناوری روز دنیا در خدمت بهداشت کیشوندان/ از جدیدترین دستگاه ماموگرافی کشور در بیمارستان کیش بهره‌برداری شد

توسعه تجهیزات و ارتقای خدمات بیمارستان؛ راهبرد اصلی سازمان‌ منطقه آزاد کیش در حوزه سلامت

پایداری برق منطقه بین الحرمین شوشتر بانصب ترانسفورماتور

ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی

توقیف 3 فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق

آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال

توقیف لنج‌های صیادی حامل گازوئیل قاچاق در آبراه اروند

ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است

فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون

جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان

محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد

تفاوت ورق‌های st37 و st52

اوقات شرعی اهواز، 28 فروردین 1403

غیبت 5 بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان

برگزاری جشن تکلیف 400 دانش آموز در هندیجان

برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید

پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»

کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان

عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه

تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند

برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران

برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر

اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول

ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد