پیام خوزستان

آخرين مطالب

حسینی: پیاده‌روی اربعین رزمایشی برای فتح قدس است اجتماعی

حسینی: پیاده‌روی اربعین رزمایشی برای فتح قدس است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت رویداد اربعین در بین ملت‌های مسلمان گفت: آیین پیاده‌روی اربعین رزمایشی بین ملت‌های مسلمان برای فتح قدس شریف است.
سیدمحمد حسینی روز دوشنبه در آیین اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور مهمانانی از 36 کشور دنیا در دانشگاه دامغان گفت: از 80 کشور در روز اربعین جمع شده بودند که رزمایشی بین مسلمین برای فتح قدس شریف است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با اشاره به اینکه تکریم مجاهدان در غربت یک آموزه دینی است، افزود: در راس مجاهدان در غربت امام خمینی (ره) بودند که از ترکیه و نجف دائم در حال مبارزه علیه رژیم طاغوت و ظلم بودند.
وی با اشاره به سوال برخی درباره دروسی را که امام خمینی (ره) در ابتدا آغاز کرده بودند، ابراز داشت: امام راحل روزی را می‌دیدند که حکومتی دینی باید استقرار یابد تا در برابر ظلم ایستادگی کند.
حسینی با بیان اینکه امروز کسانی از جبهه مقاومت که در ایران هستند احساس غربت نمی‌کنند و در ایران احساس وظیفه نسبت به این افراد وجود دارد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی پس از انقلاب حامی ملت فلسطین بود و یکی از دلایلی تبعید برخی فق‌ها و چهره‌های دینی در دوره شاهنشاهی دفاع از ملت فلسطین بود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد که رهبران حزب الله لبنان همیشه از دم مسیحایی امام راحل می‌گویند و آن را دلیل اخراج صهیونیسم از این کشور می‌دانند و انصارالله و حشد الشعبی نیز چنین دیدگاهی نسبت به ایران اسلامی دارند.
حسینی با اشاره به ترویج تظلم خواهی در سراسر جهان گفت: امروز در آمریکای لاتین یکی پس از دیگری کشور‌ها به مقابله با آمریکا می‌پردازند و این منطق دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست.
وی ابراز داشت: مقاومت حرکتی فراگیر است و روز به روز تقویت می‌شود و نظام سلطه تضعیف خواهد شد و این وعده الهی و امری محتوم است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به سالروز عملیات ثامن الائمه با رمز نصر من الله و فتح غریب، گفت: این عملیات آغازی بود بر پیروزی‌های بزرگ و این محقق نمی‌شد مگر در سایه وحدت و همبستگی بزرگ ارتش و بسیج و نیرو‌های مردمی.
حسینی با اشاره به همدلی کنونی در ایران اسلامی در دفاع از مقاومت خاطرنشان کرد: امروز قوای سه گانه در کنار هم هستند و دولت دولت مردمی است و دولتمردان از یادگاران دفاع مقدس هستند.
وی با اشاره به اینکه دولت روحیه جهادی برای خدمت دارد و در خدمت مجاهدان فی سبیل الله است، تاکید کرد: امروز بحث میدان و دیپلماسی نداریم و در عین مذاکره، در بخش‌های نظامی فعال هستیم.
وی با اشاره به سخنرانی اخیر آیت الله سیدابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد افزود: رئیس جمهور در سازمان ملل صحبت کرد و تصویر سردار سلیمانی را به نمایش گذاشت و اگر رسانه‌های دنیا می‌خواهند مطالب را وارونه جلوه دهند، این رویکرد رئیس دولت چنین اجازه‌ای نمی‌دهد و دسیسه‌ها را خنثی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با نظام سلطه سازگار نیست، زیرا نظام سلطه استوار بر دخالت و زورگویی است، ولی مقاومت به ملت‌ها توجه دارد، بیان کرد: طبق الگو‌های اسلامی باید در برابر ظلم کنار هم باشیم.
فراخوان این اجلاسیه که افتتاحیه آن دوم مهرماه در دانشگاه علم و صنعت با حضور میهمانی ملی و بین‌المللی برگزار شده بود، در 12 محور تعیین و مقالات این اجلاسیه بین المللی در دو قالب سخنرانی و مقاله ارایه شد.
شعار هفتمین دوره اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت «تضاد گفتمان مقاومت و سلطه‌جهانی» بود و این اجلاسیه به مدافعان حرم و جبهه مقاومت و رشادت‌های مجاهدان در محور مقاومت اختصاص داشت و نمایشگاه «از غربت تا عظمت» در فاصله بین افتتاحیه تا اختتامیه اجلاسیه، در دامغان برپا بود.
بیش از 240 میهمان خارجی از 36 کشور دنیا و سفرای بیش از 10 کشور اسلامی به همراه 500 میهمان خارجی و داخلی از نخبگان، اندیشمندان و فرماندهان گروه‌های جهادی در این اجلاسیه حضور داشتند./باشگاه خبرنگاران

پیام خوزستان

منبع: فردا
اخبار استان تهران
اخبار قدس
کلیدواژه: حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور مجاهدان در غربت بین المللی رئیس جمهور
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد 36088640 را به همراه موضوع به شماره 100010022100 پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده 74 قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/378190/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور

موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

داستانک/ انسان های بازنده

عشق زندگی می بخشد

معاون اجرایی ارتش: هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

گزارش علی باقری از نشست اعضای بریکس

گزارش صداوسیما از اجلاس امنیتی کشورهای عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع

مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است

در خط مقدم؛ روایتی از دیدار کارگران با رهبر انقلاب

رئیس جمهور: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها می‌توان ایران را کشوری پیشرفته و فناور نامید

آصفری: آژانس گزارش صادقانه بدهد تا اعتماد ایران را جلب کند

نمازی: برای دور کردن خطرها از کشور باید مردم را با نظام همراه‌تر کنیم

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

آزادی 6 مرزبان ایرانی از طالبان (+عکس)

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان

آزادی 63 پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند

طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان

انجام 10 عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه

چهره ها/ محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

چهره‌ها/ جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

عاقبت شوخی با «ناهید» خانم

سیلی عروس به گوش تازه داماد

از اولش هم از شوهرت بدم می اومد

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت

تو زندگی منو نابود کردی

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

توضیحات رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره نحوه واگذاری سرخابی‌ها

نمایش درخشان دو دروازه‌بان پیکان مقابل مس

ادامه حیات، دغدغه دولت برای واگذاری سرخابی‌ها

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

شوک بزرگ به دنیای کشتی؛ پایان عصر تیلور - یزدانی

گزارشگری هادی عامل در جام تختی

زمین چمن باشگاه ذوالجناح در انتظار لیگ ملی

راز لگد تاریخی کلینزمن؛ مقابل تراپاتونی گریه کردم!

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار

آیا می‌توان اقتصادی به آفریقا سفر کرد؟

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

رئوفیان: هر کس رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

مصباحی مقدم: دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند