پیام خوزستان

آخرين مطالب

برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» در لبنان با حضور جمیله علم‌الهدی/ همسر رئیس جمهور: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده است فرهنگی

برگزاری همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» در لبنان با حضور جمیله علم‌الهدی/ همسر رئیس جمهور: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده است
  بزرگنمايي:

پیام خوزستان - همایش «زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت» با حضور بانوان فعال و تاثیرگذار جبهه مقاومت برگزار شد.

همایش "زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت" با حضور بانوان فعال جبهه مقاومت صبح امروز جمعه 8 دی ماه در بیروت برگزار شد و مهمان ویژه این مراسم جمیله علم‌الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور کشورمان بود.
در این همایش علاوه بر دکتر علم‌الهدی، فیرا یامن، مدیر روابط عمومی حزب مرده، عنایه عزالدین، نماینده مجلس و عضو جنبش امل، ریما حبیب، مسئول امور بانوان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ریما فخری، عضو مجلس سیاسی حزب‌الله و چند شخصیت دیگر از گروه‌های مقاومت اسلامی سخنرانی کردند.
به گزارش ایسنا، علم‌الهدی در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت مسیح و با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: حدود 75 سال فلسطین مورد تهاجم قرار گرفته و درست 60 سال است که انقلاب اسلامی در ایران شروع شده است. به نظر می‌رسد انقلاب اسلامی ایران چند مرحله دارد که شامل انقلاب تربیتی، مبارزه با رژیم استبدادی پهلوی، انقلاب فرهنگی و جهاد تبیین می‌شود.
وی اضافه کرد: اولین اقدام امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسئله حجاب بود؛ چرا که حجاب برای ایشان چهره و پرچم یک انقلاب اسلامی و رمزی برای مقاومت در برابر تمدن الحادی محسوب می‌شود.
استاد دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، ادامه داد: اهتمام ورزیدن به موضوع رسانه، فضای مجازی و... از موضوعاتی است که می‌توان با استفاده از آن اصول و مبانی انقلاب و مقاومت اسلامی را بازتاب داد و تبیین کرد.
وی ابراز داشت: جامعه ایران، زن ایرانی و رهبر انقلاب اسلامی به خوبی در جهان شناخته شده نیستند و تحت تحریم رسانه‌ای دشمنان و زورگویان قرار دارند و دلیل آن هم بیان حقیقت است.
علم‌الهدی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، اظهار کرد: مقاومت فلسطین برای تحقق حقیقت و ابطال باطل ایستادگی می‌کند، ولی امپراتوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای مردم فلسطین را نمی‌دهد. مردم جهان این صدا را خیلی کم می‌شنوند. در این شرایط مسئولیت همگی ما این است تا جهاد تبیین را پیگیری کنیم.
در این همایش علم‌الهدی با اهدای لوح به خانم هدی حجازی، مادر 3 دختر شهید که حدود یکماه قبل طی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، به وی ادای احترام کرد.
جمیله علم‌الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور کشورمان به همراه جمعی از روسا و اساتید دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، الزهرا(س)، امام صادق (ع) و شهید بهشتی با دعوت رسمی مقامات لبنانی جهت حضور و سخنرانی در همایش بین‌المللی "زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت"، به بیروت سفر کرده و از جمله برنامه‌های وی طی این سفر یک روزه ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت در روضه الشهدا، دیدار با اساتید، مدرسین و مربیان آموزشی و پرورشی لبنان در مرکز فرهنگی امام مهدی(عج)، حضور در همایش زنان تاثیرگذار جبهه مقاومت، دیدار با وزیر فرهنگ لبنان و چهره‌های برجسته علمی، دانشگاهی و فرهنگی و نشست صمیمانه با اصحاب رسانه است. 
پیش از این نیز همایش بین‌المللی اشک مریم (همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی) همزمان با روز جهانی رفع خشونت علیه زنان با سخنرانی دکتر علم‌الهدی و بیش از 400 زن اندیشمند از ایران و سایر کشورهای جهان عصر شنبه 4 آذر در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
جمیله علم‌الهدی: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده است
استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه بر عهده زنان انقلابی و مقاوم است که زیبایی‌های خانواده را به جهان مخابره کنیم، گفت: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده، همانطور که مقاومت و مردانگی و فداکاری مردان در گرو فداکاری زنان است.
به گزارش ایرنا، علم‌الهدی در تبیین مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه این انقلاب چند مرحله دارد، گفت: 75 سال است که فلسطین مورد تهاجم و اشغال قرار گرفته است و 60 سال است که در ایران انقلاب اسلامی آغاز شده است و این انقلاب مراحل مختلف را پشت سر گذاشته است.
وی افزود: 15 سال اول انقلاب تربیتی بود زمانی که رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی انقلاب را آغاز کردند، در اولین بیانیه خود فرمودند پیروان من در گهواره هستند که این پیام برای بانوان و خانواده‌های ایرانی پر از نکته بود و مفهوم این بود که مقاومت در برابر الحاد باید در خانه و در میان گهواره شکل بگیرد.
وی افزود: کسانی که با کتاب‌های امام راحل آشنائیت دارند می‌دانند که اولین کتاب ایشان کشف الاسرار، کتابی در برابر تمدن آمریکایی بود و اولین انقلابشان را در برابر قانون کاپیتولاسیون مطرح کردند. ایشان از اول مبارزه با آمریکا را در نظر داشتند و آن را شیطان بزرگ می‌دانستند و مبارزه با آن را از گهواره می‌خواستند و خانواده‌های ایرانی 15 سال طول کشید تا پیروان مقاوم امام را تربیت کردند.
علم‌الهدی ادامه داد: مرحله دوم انقلاب مبارزه با استبداد یعنی شخص شاه بود. استبداد پهلوی با کارسازی و تسهیل گری برای تسلط آمریکا بر ایران مورد هجمه امام و انقلابیون قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: حجاب برای امام (ره) چهره و پرچم یک جامعه اسلامی و رمزی برای مقاومت در برابر تمدن الحادی بود.
این استاد دانشگاه گفت: مرحله بعدی انقلاب، انقلاب فرهنگی بود؛ امام متوجه دانشگاه و مدرسه شدند و گفتند که باید در دانشگاه و مدرسه انقلاب کنیم. مرحله بعد از فرهنگ که به دستور مقام معظم رهبری مطرح شد، جهاد تبیین است.
علم‌الهدی با بیان اینکه چند سالی است که حضرت آقا دستور دادند که به جهاد تبیین بپردازیم، اظهار داشت: این بخش توجه خاصی به رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و خانم‌ها و آقایانی دارد که می‌توانند اصول اساسی انقلاب و مقاومت را تبیین کنند.
وی با بیان اینکه همانطور که انقلاب به سمت تکامل پیش می‌رود، دشمنان انقلاب هم پیچیده‌تر عمل می‌کنند، گفت: آمریکا امپراطوری بزرگ رسانه‌ای در اختیار دارد، جامعه ایران، زن ایرانی را خیلی کم در جهان می‌شناسند و علت آن این است که حقیقت را بیان می‌کنند.
امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای فلسطین را نمی‌دهد
این استاد دانشگاه تاکید کرد: مقاومت فلسطین امروز از دورتر از ایران برای تحقق حقیقت و ابطال باطل شروع شده است، ولی امپراطوری رسانه‌ای آمریکا اجازه شنیده شدن صدای فلسطین را نمی‌دهد.
علم‌الهدی گفت: جهاد تبیین از وظایف ماست چراکه با دشمن سرسختی روبرو هستیم که تمام صنایع اطلاعاتی و نظامی را در اختیار دارد و به نسل‌های انسانی حمله کرده و فرهنگ کودکان و دختران و نوجوانان ما را تغییر داده و کثیف‌ترین عمل زشت را انسانی و قانونمند جلوه می‌کند.
وی با تاکید بر این موضوع که بر عهده زنان انقلابی و مقاوم است که زیبایی‌های خانواده را به جهان مخابره کنیم، گفت: هرچه زنان ایرانی به دست آوردند به دلیل فداکاری مردان بوده، همانطور که مقاومت و مردانگی و فداکاری مردان در گرو فداکاری زنان است.

لینک کوتاه:
https://www.payamekhuzestan.ir/Fa/News/813595/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شاعرانه/ من بدین خوبیّ و زیبایی ندیدم روی را

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

مقامِ سپاه: مسکونی‌سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود

بارش باران در 5 استان شدید خواهد بود

امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم

آزادی 5 نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل

پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند

پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

جایگزین سریال‌های طنز آی فیلم در روز شهادت امام صادق(ع)

چالش دشوار نقاشی برای «ملیکا شریفی‌نیا»

دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند

کیش برای کیشوندان/ قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز کارگر

بازداشت 25 نفر از داوطلبان کنکور سراسری

زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

ربیعی: درباره روند ذوب‌آهن آخر فصل صحبت کنیم

فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند

داستانک/ خاطره ای از خسرو شکیبایی از زبان خودش

آزادی 5 صیاد ایرانی از زندان‌های کشور «سیشل»

سخنگوی شورای نگهبان: بسیاری از ناظران انتخاباتی، فرهنگیان هستند

ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه‌اش؛ زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!

بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است

دستگیری کلاهبرداران 200 میلیاردی در دیواندره

شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد

انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید

رضا شیخی، فیلمبردار سینمای ایران درگذشت

سکانس جنجالی در «پایتخت 5» که برای همیشه سانسور شد!

زراعت پنبه و کلزا روی ماه، چگونه آینده بشر را شکل می‌دهد؟

تهدید پورموسوی به افشاگری

خوزستان در غبارِ انتظار

پیشنهاد مجلس به دولت در مورد سهمیه بندی بنزین

حکم جدید بابک زنجانی اعلام شد

جذاب‌ترین تمرین تمرکز برای فوتبالی‌ها

معرفی حریفان عالمیان و هدایی در مسابقات تنیس روی میز عربستان

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

‏جزییات پرداخت ارز حجاج؛ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

زمان آغاز عرضه خودروهای وارداتی و برقی اعلام شد

بانک‌های خصوصی در خدمت «خودی ها»!

نماهنگ جدید میثم مطیعی برای فلسطین

بخشی از کتاب/هیچ وسیله‌ای نیست که ارزشمند باشد

قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم

سعید قاسمی: نادر طالب‌زاده ترور بیولوژیک شد/ داستان کرونا، سرکاری بود

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: 20 سال حبس باید تحمل کند

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

اگر عاشق «شهرزاد» بودی، این سریال‌ها رو ببین!

«ملیکا شریفی‌نیا» در آن واحد می‌تواند همه چیز را منکر شود!

تلاش جانانه «ملیکا شریفی‌نیا» برای شکستن رکورد گینس!

تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله 1300 سال نوری

روبات چینی در مسیر ماه